Aviseringar
Rensa alla

Åla buss


Ämnesstartare

Asså jag undrar om de är typ något fel att åka buss om man jä,för med bil vad är fördelen med att åka buss om man inte vill köra bil är de  rätt skönt o åka buss? Men de jag hatar är att man får. Gå upp tidigare men de har jag vant mig vid så vad tycker ni om att åka buss?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Och detta med att stämpla med kort bad är meningen poängen med det?


   
SvaraCitera
reben

de e fett bra åka buss för miljön o de blir mindre bilar på vägarna så den dan du kör bil så e de värsta smidigt när inte en jävel e där :--)


   
SvaraCitera

Ogillar att åka buss. Det är antingen för varmt eller för kallt. Inget mellanting. 
Andra människor, som dessutom i en del fall bara måste sätta sig bredvid en, fast hela bussen annars är ledig. 
Och sedan blir jag inte sällan åksjuk heller. 

Men till saken hör att det inte är varken fel eller konstigt att åka buss.


   
SvaraCitera
reben

Armagedon: Andra människor, som dessutom i en del fall bara måste sätta sig bredvid en, fast hela bussen annars är ledig.

bor du i sverige?


   
SvaraCitera

reben:

bor du i sverige?

Jag tror det... 
Lite kanske? 


   
SvaraCitera

De är miljövänligare. 


   
SvaraCitera

Jo det är ju bättre för miljön. Tycker dock inte om att åka buss, håller mig till bil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:
Jo det är ju bättre för miljön. Tycker dock inte om att åka buss, håller mig till bil.

Okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
de e fett bra åka buss för miljön o de blir mindre bilar på vägarna så den dan du kör bil så e de värsta smidigt när inte en jävel e där :--)

 Så de är inget  fel att åka buss då så de är bra?


   
SvaraCitera

Danne_cars:

 Så de är inget  fel att åka buss då så de är bra?

Varför skulle det vara fel att åka buss? Eller vad menar du?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

För den som tycker om klibbig mördande värme är buss definitivt de bättre alternativet så här på sommaren. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan det komma sig att du inte kollar rubriken på 7 bokstäver innan du postar? Liksom bara kastar en blick på den för att se om allt är okej.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

"så vad tycker ni om att åka buss?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
För den som tycker om klibbig mördande värme är buss definitivt de bättre alternativet så här på sommaren. 

Buss  är ett transport


   
SvaraCitera