Aviseringar
Rensa alla

Alarm


Ämnesstartare

Hatar att ställa alarmet. Det är brutalt. Önskar man kunde vara fri och få göra vad fan man ville.

Godnatt.


   
Citera
Ämnesstartare

Godnatt sov gott :/ <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm ställde jus på 3:45 DET ÄR INTE ENS MÄNSKLIGT HOPPAS MÄNSKLIGHETEN DÖR EN PLÅGSAM DÖÖD SNART


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKA UTROTA ALLA MäNNISKOR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

istället för de här inläggen hade jag kunnat få 80sekunders sömn 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

04:30, gogo..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknar allt 07.30-ish utan att sätta larm, det är bra då hinner jag ligga och dra mig någon timme, stiga upp och göra mig fräsch, kolla textteve och någon nyhetssändning, äta frukost, lyssna på mina kära idioter på Ring P1, göra ett snabbt svep på datorn, förbereda lite inför skoldagen, kanske se ett Seinfeldavsnitt och äta för att sedan gå till skolan vid lunchtid. Tycker jag trots många brister i livet har en jävla fason på morgnarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad dryg jag är emot er.


   
SvaraCitera
höna

ska sätta alarmet på sju


   
SvaraCitera
reben

sätter på 0600 0605 o 0610


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det känns bra. Gör jag det inte vaknar jag strax innan lunch någon gång och det går inte för sig för då har jag missat den tiden på dygnet då jag kan få som mest gjort. Efter lunch går det bara utför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

illar viss rutin

g


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Godnatt sov gott :/ <3

Tack. Hoppas du sov trevligt med.   🙂

dazed: Vaknar allt 07.30-ish utan att sätta larm, det är bra då hinner jag ligga och dra mig någon timme, stiga upp och göra mig fräsch, kolla textteve och någon nyhetssändning, äta frukost, lyssna på mina kära idioter på Ring P1, göra ett snabbt svep på datorn, förbereda lite inför skoldagen, kanske se ett Seinfeldavsnitt och äta för att sedan gå till skolan vid lunchtid. Tycker jag trots många brister i livet har en jävla fason på morgnarna.

Gud i himmel alltså vilka morgonrutiner. Jag kan liksom inte sånt. Kan knappt komma ur sängen, kan inte äta nåt före klockan 12, kan knappt göra mig fräsch och kommer nästan alltid sen. Kom på mig själv att jag gick blundandes en lång bit på väg till skolan...

nöbby: Tycker det känns bra. Gör jag det inte vaknar jag strax innan lunch någon gång och det går inte för sig för då har jag missat den tiden på dygnet då jag kan få som mest gjort. Efter lunch går det bara utför.

Varför går det utför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Tack. Hoppas du sov trevligt med.   🙂

Snällt men det gjorde jag ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Varför går det utför?

Produktiviteten minskar bara.


   
SvaraCitera