Aviseringar
Rensa alla

Albumet som tillägnats Sugarplum Fairy-medlemmen Kristian Gidlund!


Ämnesstartare

Så jäääkla bra. Ni som inte vet vem Kristian Gidlund var, Googla!  Nu heter bandet Viktor & The Blood. Äntligen lite riktig musik och inget popfjanteri! 


   
Citera
Ämnesetiketter

Johannas: Äntligen lite riktig musik och inget popfjanteri!

Inget fel på popfjanteri + att detta var skit.


   
SvaraCitera

Det låter som bajsig radiorock


   
SvaraCitera

Jäkla! Grym platta!! Kul att dem har kört igång ett nytt band o så! Gillar verkligen Let it die 🙂 ! Det här albumet kommer gå på repeat i helgen, speciellt på förfesten 🙂


   
SvaraCitera

Johannas:
Så jäääkla bra. Ni som inte vet vem Kristian Gidlund var, Googla!  Nu heter bandet Viktor & The Blood. Äntligen lite riktig musik och inget popfjanteri! 

Den låten har också fastnat på hjärnan haha! Vilken av låtarna är er favvo då?
https://play.spotify.com/album/5jPtz9o3SOfpzp8faYALif


   
SvaraCitera

Aha e det dem grabbarna? från Mando & Sugarplum. Visste inte 🙂 Checkade deras platta faktiskt. Gillar Kicks Out On A Saturday Night & Boys Are In The City mest tror jag. Riktigt svängiga o sköna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erikn90:
Aha e det dem grabbarna? från Mando & Sugarplum. Visste inte 🙂 Checkade deras platta faktiskt. Gillar Kicks Out On A Saturday Night & Boys Are In The City mest tror jag. Riktigt svängiga o sköna!

Japp! Bra låtar i hela albumet tycker jag xD


   
SvaraCitera

Gustaf Norén är häftigare


   
SvaraCitera

Den fick en etta i SVD.


   
SvaraCitera
ida
 ida

Kristians sista resa är med i ett program på svt imorgon. Jag kommer att sitta bänkad, han var verkligen en inspirerande person.  http://www.svd.se/kultur/gidlund-hos-jill-jag-lamnar-de-jag-alskar-allra-mest_3303084.svd  


   
SvaraCitera

Musiken var ju så där men Gidlunds bok å andra sidan är dock en smärtsam men bra jävel till bok.


   
SvaraCitera
ida
 ida

dazed:
Musiken var ju så där men Gidlunds bok å andra sidan är dock en smärtsam men bra jävel till bok.

Ja jösses. Helt otrolig.


   
SvaraCitera

Fortfarande, hur kan två halvbra band bli dåliga?

Dock all respekt till Gidlund, en kämpe in det sista. En bra männniska.


   
SvaraCitera
ida
 ida

Istechetvåpunktnoll:
Fortfarande, hur kan två halvbra band bli dåliga?

Dock all respekt till Gidlund, en kämpe in det sista. En bra männniska.

Men är det inte fantastiskt att vi alla har olika musiksmak? 😉 


   
SvaraCitera

ida:

Men är det inte fantastiskt att vi alla har olika musiksmak? 😉 

Ytterst tveksamt. Men så länge jag slipper höra det så är jag nöjd. Om du vill lyssna på synnerligen dålig musik är det upp till dig.

Jag antar att det i slutändan blir en win win-situation.


   
SvaraCitera