Aviseringar
Rensa alla

Ålder jag?


sluk
 sluk

applekakanshaj2:

Nej, det är ju 0 hela år, och med ålder så pratar man om hela år

Tänkte mer på allt mellan noll och hundra. Jag menade alltså att du kan vara 0.111111 sekunder eller 58 år och sju tiondelar etc.


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Just den var det bara för att jag var trött och sökte nåt att göra, men ville inte sova, även om jag visste att jag behövde.

Jaja, men i övrigt kändes det barnsligt som ingen som varit äldre hade fått för sig att göra. Fast vad vet jag, några av dina kunde man säkert uppfatta som om det var en tånåring (15-17år kanske) kunde ha gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:

Tänkte mer på allt mellan noll och hundra. Jag menade alltså att du kan vara 0.111111 sekunder eller 58 år och sju tiondelar etc.

Förstår, men du uttryckte dig fel


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

applekakanshaj2:

Förstår, men du uttryckte dig fel

Yes, my bad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Jaja, men i övrigt kändes det barnsligt som ingen som varit äldre hade fått för sig att göra. Fast vad vet jag, några av dina kunde man säkert uppfatta som om det var en tånåring (15-17år kanske) kunde ha gjort.

Förstår, men eftersom man är anonym(relativt, om man använder tor eller vpn(som egentligen är onödigt)) Så kan man ju vara lite barnslig, loksom vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Förstår, men eftersom man är anonym(relativt, om man använder tor eller vpn(som egentligen är onödigt)) Så kan man ju vara lite barnslig, loksom vad spelar det för roll?

Därav kan man också uppfatta vilken ålder personen har eller snarare vilken mognadsålder personen beter sig på. Så ja, det kanske inte är självklart men mogna personer har ett moget sätt att bete sig på och det märker man Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Därav kan man också uppfatta vilken ålder personen har eller snarare vilken mognadsålder personen beter sig på. Så ja, det kanske inte är självklart men mogna personer har ett moget sätt att bete sig på och det märker man Blink

Ok kanske det, men eftersom jag inte sagt att jag är tjej eller kille, så skulle jag vara olika ålder då? Tjejer mognar ju tydligen tidigare än killar.Tror ni att jag är kille eller tjej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Tror ni att jag är kille eller tjej?

Kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:

Kille.

Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Varför?

Screenshot_2016-01-19-19-00-37-1.png


   
SvaraCitera

Jag tror nog som H.ODST men när man tänker på ditt namn så känns den feminin så jag venne.


   
SvaraCitera