Aviseringar
Rensa alla

Ålder när du fick egen dator?


Röstade fel. Men hade inte internet på den jag hade som litenliten. Spelade bara John och Marian på den osv.


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

11-13 år (Du röstade på detta alternativ)

Jag hade en dator, kanske tidigare till och med, spelade red alert 1, roller coaster 2 och annat soft på den ^__^
Hade inget internet på den dock, det var på den andra datorn som brorsan satt mest vid.


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

11-13 år (Du röstade på detta alternativ)

Eller, i princip hade jag egen innan det med (då det var i princip bara jag som använde den) men det var först då den flyttade in på mitt rum.


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

11-13 år (Du röstade på detta alternativ)

Det var min fars gamla.


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

7-10 år (Du röstade på detta alternativ)

Något sånt. Såg ut som en liten svart låda och den satt jag och spelade spel på.


   
SvaraCitera

genus:

VAD FAN ÄR RÅKNULLAD FÖR JÄVLA UTTRYCK?!

[love][love][love]

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

14-16 år (Du röstade på detta alternativ)

Tror det var så! Vem vet.


   
SvaraCitera

Året var nog nittiosju jag fick en dator i mitt rum som inte var någon annans dator. Alltså var jag tio år. Det var pappas gamla 486:a och jag spelade varje dag Lejonkungen och Commander Keen.

Pappa och mamma spelade spel jag och brorsan inte fick spela... Det var Doom, Wolfenstein. Spelet Prince of Persia var ett mellanting.

Ibland spelade vi också Monkey King![smile]

Detta var tider det,innan internet kom till stan och korrumperade vårt nöjesflöde.


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

16+ år (Du röstade på detta alternativ)

19 [party]


   
SvaraCitera

Eller nä, detta var inte helt sant. Hade ju en dator tidigare, som jag fått ta över. Var nog 15 år då, eller kanske yngre.

Men jag var 19 när jag fick den första som som bara varit min och ingen annans [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick aldrig någon dator, köpte mig en egen efter första sommarjobbet trillade in [smile]


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

16+ år (Du röstade på detta alternativ)

18.

Ockuperade familjens innan dess.


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

-6 år (Du röstade på detta alternativ)

Fick en Atari med upplösning 2x2 typ. Samt 100 speldisketter varav fyra st fungerade typ. [badgrin] Saknar typisk invandrarfamilj och asentusiastisk snorunge med hockeyfrilla tsm med föräldrar i trång etta. Lego och teckningar överallt.

Image


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

14-16 år (Du röstade på detta alternativ)

eller hade en när jag var liten som inte var min utan typ överbliven från min pappas jobb som vi kastade sen. den hade inte internet men man kunde spela heroes 3, half life och might and magic VII på den [y]


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

11-13 år (Du röstade på detta alternativ)

Fast den var det inget internet på.


   
SvaraCitera