Aviseringar
Rensa alla

Ålder-tråd


Ämnesstartare

Ja, ålder. 

Har ni känt att ni utvecklats mycket under de senaste åren?

Nyfiken på hur många som fyllde år denna månad också.


   
Citera
reben

nej, inte sen jag var ca 17. 

fyller år denna månad.


   
SvaraCitera

Utvecklats har man nog, lite iaf. 

Jag fyllde år i torsdags. 


   
SvaraCitera

Jag utvecklas hela tiden. 


   
SvaraCitera

Fyller år i Mars så nej 🙂 och ja de har jag 😛


   
SvaraCitera

Nej inte fyllt år nu och det har inte hänt så mycket de senaste 2-3 åren. ..


   
SvaraCitera

 Ja, hela tiden. Mer eller mindre, men hela tiden. Men inte lika mycket som under barndom och ungdomstiden, givetvis.


   
SvaraCitera

staymob: Har ni känt att ni utvecklats mycket under de senaste åren?

En del.

staymob: Nyfiken på hur många som fyllde år denna månad också.

Jag.


   
SvaraCitera

Jag tycker jag har utvecklats sjukt mycket bara det senaste året.


   
SvaraCitera

FruLiten:
Jag utvecklas hela tiden. 

This. När jag var 20 tyckte jag att mitt 18åriga jag var korkad. Idag tycker jag att mitt 20åriga jag var korkad. Tycker att det är bra och viktigt att man utvecklas och vågar reflektera över saker, sådana som skett, sker och kommer att ske. 


   
SvaraCitera

Xisco: This. När jag var 20 tyckte jag att mitt 18åriga jag var korkad. Idag tycker jag att mitt 20åriga jag var korkad. Tycker att det är bra och viktigt att man utvecklas och vågar reflektera över saker, sådana som skett, sker och kommer att ske.

Likadan. 


   
SvaraCitera

De två senaste åren har det blivit lite ordning på mig faktiskt, tycker jag har mindre kretinartad bullshit för mig, prioriterar bättre, med det följer något slags trygghet i mig själv som känns mer genuin. Tvingats mogna lite när omständigheter förändrats, saker kastats över ända osv. 


   
SvaraCitera

Vet inte om jag utvecklats direkt.. Känner mig nog lite mer säker i mig själv än jag gjorde när jag var 17-18.

Fyllde inte år denna månad.


   
SvaraCitera

har dött och återuppstått många gånger de senaste två åren


   
SvaraCitera

när jag inte längre ser ner på vem jag var förra året så är det ett rätt tydligt tecken på att jag gör något fel.

givet att det inte bara är mina värderingar som förändrats, då kan det vara vilket som.


   
SvaraCitera