Aviseringar
Rensa alla

Ålders skillnad i era förhållanden?


Ämnesstartare

Hej, jag tänkte bara höra lite med er om vad ni har för ålders skillnader i era förhållanden, och om det är något problem för er eller inte?

Min kille är 25 och jag är 15, och det funkar fortfarande perfekt för oss två. Jag vill inte ha massa kommentarer om det, för de va inte därför jag skapade tråden.

Tacksam för massa härliga svar så jag får veta att jag inte är ensam![cute]


   
Citera

han är ett år och fyra månader äldre


   
SvaraCitera

jag har bara haft sånna so var min ålder eller ett år äldre

allt annat är konstigt särskilt när det går 10 år mellan 25 och 15 du kommer snart bli för gammal för honom...


   
SvaraCitera

skiljer tre år mellan mig och min kille. Edit: Han är äldst.

Nyfiken, vad säger dina föräldrar om att du är ihop med en kille som är tio år äldre än dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag 15, min kille 18.

qazedctgb:

jag har bara haft sånna so var min ålder eller ett år äldre

åldersfascist [wink]


   
SvaraCitera

Hmm, han är tre år äldre. Nä, fyra! Det märks ej så mycket - han tycker att jag "känns" lika gammal som honom och jag tycker att han "känns" lika gammal som mig [crazy]


   
SvaraCitera

huur känns de å va i ett förhållandeee som e olagligt i vissa ameriaksnak delstaterr?? XD XD XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

ag har bara haft sånna so var min ålder eller ett år äldre

allt annat är konstigt särskilt när det går 10 år mellan 25 och 15 du kommer snart bli för gammal för honom...

Och hur vet du det? Hans personlighet är rolig och han är underbar omtänksam men lite löjlig, så kom inte här och kom med spydiga kommentarer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

huur känns de å va i ett förhållandeee som e olagligt i vissa ameriaksnak delstaterr?? XD XD XD

Har jag inte ens orkat kolla upp eftersom jag bor i sverige o är helsvensk, huh?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Nyfiken, vad säger dina föräldrar om att du är ihop med en kille som är tio år äldre än dig?

Jag bor bara hos mamma, o hon lärde känna honom samtidigt som jag o han blev vänner, så de lärade hon sig acceptera, sedan anade hon nog att vi gillade varandra eftersom han sov över och var här ofta, men hon säger ibland till mig när hon blir sur på mig, och då blir jag inte heller glad. Men hon gillar honom och accepterar de, till och med stöttar oss.[y]


   
SvaraCitera

Min påg är tolv. Förutom när han köper ut alkohol till mig.


   
SvaraCitera

Mina har vart i min ålder.

Man blir lite nyfiken på ert förhållande, typ vad ni gör etc, men jag antar att det är fel tråd att fråga i.


   
SvaraCitera

Nej, det är inte för stor skillnad om ni älskar varandra. Men om jag vore dig skulle jag väntat tills jag fyllt 18 till att börja med.


   
SvaraCitera

Har inget förhållande men har en kk och det är 1 år mellan oss, eller ja.. 7-8 månader mellan oss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Man blir lite nyfiken på ert förhållande, typ vad ni gör etc, men jag antar att det är fel tråd att fråga i.

vi gör väl de som funkar bäst för oss. Jag e ju 15.


   
SvaraCitera