Aviseringar
Rensa alla

Åldersgränsen för Ungdomar?


Ämnesstartare

Vart går åldersgruppen för Ungdomar? Finns ju nått som heter unga vuxna. Blir ni glada om ja bjuder hit lite äldre ungdomar typ mellan 23-30? (30 för mig är maxåldern för ungdom men just därför jag frågar eftersom jag inte vet) .
Var på en After Work igår och var rätt coola typer där i min ålder (ett fåtal). Jag tror de skulle bli glada om de fick komma hit eller få reda om att denna sidan finns för oss som behöver stöd bl a Hjärta


   
Citera

Vill du verkligen ha en massa IRL-folk här? Förvånad Kanske har saker ändrats sedan jag var medlem sist... men då kändes det mest som det vore awkward deluxe om folk från jobb eller liknande skulle häcka runt här och riskera se saker som man inte vill att någon i ens vardag ska läsa. Shockerad

Tanken på de som behöver stöd är nice, men ja... are you sure about this? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte tänkt så långt! Är rätt bra på att ljuga i mina texter för att hålla mig anonym (tänker speciellt på kärlekstexter) självklart är allt jag skriver sant men formulerar det på ett sätt så att de jag känner irl inte ska komma på vilka texterna handlar om. Sen skulle de va roligt och se lite nya namn, inte bara för min skull. Sen jag blev medlem här jag sett samma profiler (oftast) i varenda tråd typ. 
Men är still nyfiken på att veta vart åldern för Ungdomar tar slut Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är ju vuxen och behöver inte ha föräldrarnas tillåtelse numera för vissa grejer... ändå är jag med i ungdoms föreningar osv. 

ps: det är ingen vanlig afterwork. Inga personer jag jobbar med och vet inte ens vilka jag kommer lära känna eller umgås med i fortsättningen. Fast vi ska ha aftw en gång i månaden så :3


   
SvaraCitera
Haien

Jag skulle säga att man är ungdom från tidigare tonåren till sena tjugoårsåldern, dock har den här sidan lite annan syn på det. Ungdomar.se har ingen åldersgräns, utan välkomnar alla som tycker sig passa in här, detta är enligt min uppfattning mycket p.g.a. åldern på ungdomar är ganska subjektiv, alla tycker olika, samt att man inte vill att de lite äldre medlemmarna ska behöva lämna. Detta har också lett till att vi har ett flertal medlemmar som kommer hit då och då i 35-50 års åldern.


   
SvaraCitera

Tror "regeln" här är runt 30-32? elr? skulle vilja påstå att haiens dravel om 35-50 är fake news


   
SvaraCitera

om man är 19 då? vad är man då?


   
SvaraCitera

åldersgränsen ligger på 48 eller mer.


   
SvaraCitera
OyottA

För mig går det bra, det behövs fler mogna som inte är sexister eller rasister här tycker jag


   
SvaraCitera