Aviseringar
Rensa alla

Ålderskillnad!


talrik:

vet men vi är äldre än 16..

Jag har varit mer attraherad av, och kommit bättre överens med, äldre så länge jag kan minnas.


   
SvaraCitera

talrik:

.. e han ful lr? svårt å hitta nån i sin egen ålder?

Nej, han ser bra ut. Och hans tidigare flickvänner har varit betydligt mycket äldre än mig.


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

jag tycker d e sjukt intressant hur alla brudar reagerar.. verkar som om ni alla har haft äldre pojkar?

skulle ni som tjejjer kunna ha ett förhållande med en 15 årig pojke om ni va 18?

svara ärligt.. ere nån som haft det?


   
SvaraCitera

talrik:

fyfan va vidrigt.. e han ful lr? svårt å hitta nån i sin egen ålder?

Hon är jävligt skärpt och "vuxen".


   
SvaraCitera

paras:

16 åringen har precis börjat på gymnasiet å gått ut nian........

19 åringen får gå på krogen, tatt körkort och ska typ börja tänka på.... familj å grejer....

visst är det så. men det är ju väldigt olika..
som 16 åring kan man ha gjort och upplevt mycket mer än vad en 19åring har. jag stör mig på folk som hakar upp sig på siffran..


   
SvaraCitera

talrik:

skulle ni som tjejjer kunna ha ett förhållande med en 15 årig pojke om ni va 18?

Nej, jag anser att pojkar är mycket mer omogna är flickor.
Dock skulle jag inte ha haft något problem med att ha ett förhållande med lifegoeson (hon är 14), om jag varit bisexuell/kär i henne.


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

Nachac:

Jag har varit mer attraherad av, och kommit bättre överens med, äldre så länge jag kan minnas.

jag med, blev dock itne accepterad förrens på senare tid. vilket jag antar va en bra grejj

Kittieh:

lol? för dig låter det som om du knappt träffat på någon kille i den åldern som är tillsammans med en tjej som är 15-16, det är ju hur vanligt som helst. [shake] blev faktiskt lite irriterad av den här tråden[mad]

men d e ju det som e så jävla vidrigt!! outvecklade småflickor!! skulle DU låta din 15åring bli tryckt av en 21åring om du va mamma? fuck no!


   
SvaraCitera

talrik:

kan inte heller förstå varför en kille på 19 skulle välja en 16årig flicka framför en 19årig kvinna.

En 19 åring har en hjärna som en 16 åring kanske.


   
SvaraCitera

talrik:

skulle ni som tjejjer kunna ha ett förhållande med en 15 årig pojke om ni va 18?

nej tack. men det är ju som sagt inte riktigt samma sak. max ett år yngre får personen vara, för min del iaf. [sad] (dock kanske inte när jag blir äldre, aa du förstår.)


   
SvaraCitera

talrik:

jag med, blev dock itne accepterad förrens på senare tid. vilket jag antar va en bra grejj

Äh, orka få det "accepterat".


   
SvaraCitera

talrik:

paras: [love] äntligen nån som håller med!!! kille lr tjej+

jag e en kille [wink]


   
SvaraCitera

Du tror inte det kan ha med personlig mognad att göra?


   
SvaraCitera

talrik:

men d e ju det som e så jävla vidrigt!! outvecklade småflickor!! skulle DU låta din 15åring bli tryckt av en 21åring om du va mamma? fuck no!

outvecklade småflickor? 15-16 år?
hah du verkar ju inte ha kollen direkt


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

Kittieh:

nej tack. men det är ju som sagt inte riktigt samma sak. max ett år yngre får personen vara, för min del iaf. [sad] (dock kanske inte när jag blir äldre, aa du förstår.)

heyheyhey hycklare i sikte? tycker faktiskt inte att killar e mer omogna än tjejjer. bara annorlunda. mer drivna av sin sexdrift å därför bortser de från att en flicka är en flicka och itne en kvinna.


   
SvaraCitera

talrik:

men d e ju det som e så jävla vidrigt!! outvecklade småflickor!! skulle DU låta din 15åring bli tryckt av en 21åring om du va mamma? fuck no!

orka tänka som om man vore en mamma hela tiden. [shake] och om min dotter älskade killen, så ja, why not? som sagt, så speciellt stor skillnad är det inte. tycker inte det är konstigt alls. en annan sak om han är 25+ liksom.


   
SvaraCitera