Aviseringar
Rensa alla

ålderskillnad


Ämnesstartare

jag är grymt kär i en man som nyss fyltt 30. själv är jag 15 och jag tror att känslorna är besvarade.
jag vet inte hur jag ska gå till väga, han är absolut inte den sortens typ som utnytjar anda människor men jag vet att vår kärlek omöjligt kan bli helt accepterad av samhället.
han bor också i ett ganska litet samhälle vilket trasslar ihop det mer.
vad skulle ni göra i min situation?


   
Citera

fannylicious:

vad skulle ni göra i min situation?

Hade du inte en ganska störd historia. Det där är antagligen bara en fortsättning på det.
För din skull, bara din och ingen annans, så borde du hålla dig borta.
Inte minsta uns förnuft säger att det där är något bra på något sätt.

fannylicious:

jag tror att känslorna är besvarade

Du tror fel. That's a fact.


   
SvaraCitera

låtit bli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja, han kommer ju att vara En Glad Man tills du inser vad som egentligen pågår.


   
SvaraCitera

Johnny Depp är snart 50 ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du tror fel. That's a fact.

jag tror inte du är rätt person att säga det. du vet ju i stort sätt inte mer en vad jag skrev här över.

Myksa:

Hade du inte en ganska störd historia

störd historia? FORMULERA PLEASE.

OF 5:

låtit bli

varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

vad som egentligen pågår.

och det är?


   
SvaraCitera

fannylicious:

varför?

för att det enligt min åsikt är alldeles för stor ålderskillnad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fannylicious:

och det är?

Att han får trycka på en fräsch liten tonåring.


   
SvaraCitera

fannylicious:

störd historia? FORMULERA PLEASE.

Bråkig uppväxt med konstiga sexuella erfarenheter? Minns inte vad men har för mig att det var du och att du hade en brokig historia.
Folk med brokig sexuell historia har en vana att fastna i sådan.
Identifiera varför du egentligen dras till honom - om du lyckas lista ut varför skulle det säkert vara väldigt nyttigt för dig.

fannylicious:

jag tror inte du är rätt person att säga det. du vet ju i stort sätt inte mer en vad jag skrev här över.

Nej men mina två vänner Historia och Statistik vet mer.
Skärp dig, öppna ögonen och var inte så jävla naiv. Det där kommer inte annat än skada dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Att han får trycka på en fräsch liten tonåring.

så du tror det hela skulle vara MYCKET mer annorlunda om jag var 18?
för då skulle jag ju inte definieras som ett 'barn' längre utan 18 åring. dock tror jag inte jag kommer utvecklas särskilt mer fysiskt under dessa tre år.

Myksa:

Skärp dig, öppna ögonen och var inte så jävla naiv

bara för att jag haft ett dåligt förflutet så kan jag inte se framåt i livet och glömma det som hänt?
ska jag då tvinga mig själv att dras till pubertala 14 åringar som verkligen (ironi) är mycket mer seriösa en ngåon som är äldre en mig.
det är väldigt svårt att formulera en person i ett forum och jag fattar inte ens varför jag ber om tips från främlingar, det är näst intill löjligt. förlåt för att jag ödslade din tid, tack och hej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som tillfällig sexuell kontakt går det an, om ni så måste, men glöm allt med förhållande och vad det heter.

Ta till dig det Myksa skrivit ovan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fannylicious:

så du tror det hela skulle vara MYCKET mer annorlunda om jag var 18?
för då skulle jag ju inte definieras som ett 'barn' längre utan 18 åring. dock tror jag inte jag kommer utvecklas särskilt mer fysiskt under dessa tre år.

Vad har detta med något att göra? 18 är fortfarande tonåring. Vad har din fysiska utveckling med saken att göra?


   
SvaraCitera

fannylicious:

bara för att jag haft ett dåligt förflutet så kan jag inte se framåt i livet och glömma det som hänt?

Myksa:

Folk med brokig sexuell historia har en vana att fastna i sådan.

Punkt.


   
SvaraCitera

Tror inte det finns så mycket att göra. En 15 åring funkar inte tillsammans med en 30 åring, det kan du väl ändå försöka förstå?


   
SvaraCitera