Aviseringar
Rensa alla

ålderskillnad


fannylicious:

jag är grymt kär i en man som nyss fyltt 30. själv är jag 15

Är du verkligen säker på det? Han är DUBBELT så gammal som dig, han är vuxen och du är ett barn (förlåt mig, vet att jag hatade att bli kallad för barn i 15-års åldern) som inte ens gått ur grundskolan, har ni överhuvudtaget något gemensamt?

fannylicious:

jag tror att känslorna är besvarade.

Man kan inte rå för vem man blir kär i, men jag har jävligt svårt att tro att han är kär i dig, och om han är det är han sjuk i huvudet. Troligtvis behandlar han dig bara bra och du tar det som ett bevis på att han är kär i dig.

fannylicious:

dock tror jag inte jag kommer utvecklas särskilt mer fysiskt under dessa tre år.

Nej, men du kommer utvecklats OTROLIGT mycket psykiskt.


   
SvaraCitera

Ditt val, ditt liv.


   
SvaraCitera

Satsa på honom. Skulle gillat som fan att få 15 åriga tjejer när jag är 30[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Skulle gillat som fan att få 15 åriga tjejer när jag är 30[wink][wink][wink]

Mitt mål med livet [bigcheers]
Och jag kan vara hur kär som helst om det skulle krävas! [cool]


   
SvaraCitera

fannylicious:

ska jag då tvinga mig själv att dras till pubertala 14 åringar som verkligen (ironi) är mycket mer seriösa en ngåon som är äldre en mig.

Tror du att du är mogen!? [shake]
Visst du är kanske mycket mognare än alla jämnåriga, vad vet jag.
Men du har en femtonårig (kvinnlig) hjärna. Och han har en trettioårig (manlig) hjärna.

fannylicious:

det är väldigt svårt att formulera en person i ett forum och jag fattar inte ens varför jag ber om tips från främlingar, det är näst intill löjligt. förlåt för att jag ödslade din tid, tack och hej!

Du vet precis vad alla skulle tycka om det här vilket visar att syftet med tråden var inte att få goda råd om hur du skulle göra eller inte.

fannylicious:

vad skulle ni göra i min situation?

Du vet svaret på den frågan!
Varför gjorde du då tråden? Vågar du, eller kan du ens, svara helt ärligt på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Varför gjorde du då tråden?

Hon vill ju att så många som möjligt ska tycka tvärtom så att hon kan känna sig nöjd med att köra på. Barn fungerar så.


   
SvaraCitera

och han kommer ha flint innan du får köpa follis.


   
SvaraCitera

Sterd:

Hon vill ju att så många som möjligt ska tycka tvärtom så att hon kan känna sig nöjd med att köra på. Barn fungerar så.

Trotsåldern 2... [n]


   
SvaraCitera

fannylicious:

själv är jag 15 och jag tror att känslorna är besvarade.

Det tror man alltid när man är 15 år. [no-no]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det tror man alltid när man är 15 år.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

fistforfight:

[bigsmile]

Erkänn att du också trodde att alla 30-åriga män var kära i dig när du var 15? [cute]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Erkänn att du också trodde att alla 30-åriga män var kära i dig när du var 15?

Kan jag inte helt hålla med om men..[cute]


   
SvaraCitera

Mjo, men du är fortfarande mycket yngre. Hade du varit tio år äldre och han varit 45 hade det helt klart varit mer accepterat, tror de flesta av hans kompisar kommer att se dig som lamkött osv. Men jag håller på dig, om ni vill.


   
SvaraCitera

glhf [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Som tillfällig sexuell kontakt går det an

har du ens läst mitt första inlägg?

Blivande_japan:

har jävligt svårt att tro att han är kär i dig, och om han är det är han sjuk i huvudet

varför skulle han vara sjuk i huvudet för det? finns det någon lag i lagboken om att en trettioåring inte får vara tillsammans med en 15 åring? den har jag missat. men jag tror det är samhället som skapat en bild av hur det ska vara och dem flesta väljer att följa den.

Blivande_japan:

du kommer utvecklats OTROLIGT mycket psykiskt.

stämmer bra, kommer dock fortfarande att vara samma människa som innan.

Myksa:

Men du har en femtonårig (kvinnlig) hjärna. Och han har en trettioårig (manlig) hjärna.

vad har könsrollerna inom paranteserna med det här att göra egentligen? skulle jag vara mindre utvecklad för att jag är kvinna och han ha större förnuft eftersom han är man? [shake]

Myksa:

Du vet precis vad alla skulle tycka om det här vilket visar att syftet med tråden var inte att få goda råd om hur du skulle göra eller inte.

nej det kan jag med bestämd ärlughet säga att jag inte gjorde, jag trode det skulle finnas empatiska personer som vart med om samma sak. förbjuden kärlek är den värsta av kärlekar.

Sterd:

Hon vill ju att så många som möjligt ska tycka tvärtom så att hon kan känna sig nöjd med att köra på

oh no, im busted [sad][sad][sad][sad]

Chickfactor:

och han kommer ha flint innan du får köpa follis.

han är blandras, hårig som chewbacca på huvudet. ingenting jag oroar mig speciellt över heller eftersom det inte är antalet hårstrån på hans huvu jag förälskat mig i.


   
SvaraCitera