Aviseringar
Rensa alla

Åldersskillnad!


14-25


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

hurså?

Annars vet man ju inte. om du är fjorton så skulle du ju tänka dig någon som är dubbelt så gammal.. Om du är trettio så gillar du väl småtjejer 😛


   
SvaraCitera

3 år +- föredrar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lekerkung:

och en som är 20 och en som 10 så har den som är 20 precis blivit vuxen och den som är 10 precis gått ut 1:an (?) du ser ju själv att det är fel .

jo det är ju det jag menar.. Men hur långt är det okej med en 10åring? 12? 13? 14? det är ju det som är svårt


   
SvaraCitera

buttcrack:

Hur mycket äldre skulle du kunna dejta?
Max 25 tror jag, i teorin i alla fall.

Hur mycket yngre skulle du kunna dejta?
16 är MINIMUM. Helst äldre.


   
SvaraCitera

buttcrack:

jo det är ju det jag menar.. Men hur långt är det okej med en 10åring? 12? 13? 14? det är ju det som är svårt

jadu det beror ju på från person till person . men jag själv om jag nu var 14 skulle jag ju inte ha en tjej som är 10 , det är ju bara sjukt enligt mig , men som jag sa från person till person


   
SvaraCitera

buttcrack:

Annars vet man ju inte. om du är fjorton så skulle du ju tänka dig någon som är dubbelt så gammal.. Om du är trettio så gillar du väl småtjejer 😛

jag är ungdom, och under 25 (vilket de flesta bör vara för att räknas som ungdom) alltså är jag inte på utkanterna av den ålderskalan jag talar om.
Vad tycker du själv?


   
SvaraCitera

Minst 15 och högst 18 skulle jag tro, dock beror det helt och hållet på personen.


   
SvaraCitera

högst typ 23, minst 17 (men då får man fan va speciell!!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Vad tycker du själv?

Jag vet inte.. Jag är snart 16 så max ett år yngre nu iaf.. Men när jag blir äldre så kan han vara yngre, men nu är jag inte sugen på en 13-årig kille precis 😛 Och sen tycker jag nog inte att han får vara över 19-20. Helst under 18.

Lekerkung:

om jag nu var 14 skulle jag ju inte ha en tjej som är 10 , det är ju bara sjukt enligt mig

haha menar det


   
SvaraCitera

Det finns redan trådar om det här ämnet, testa sökfunktionen [smile]
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=231578&page=1&words=%E5ldersskillnad#8551...


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera