Aviseringar
Rensa alla

Åldersskillnad 16åring


Ämnesstartare

Hej jag skulle vilja få era åsikter om att ha ett förhållande när det är lite åldersskillnad. Jag är 16 år och killen jag gillar är 2 år äldre, dvs 18, så därför undrar jag om ni tycker att åldersskillnaden är konstig??? Och hur stor ålderskillnad tycker ni är okej för en 16ånging?

bonusfråga,,, Hur skulle ni berätta om att ni träffar en kille för era föräldrar??


   
Citera

Nej d chill 2 år e inget beror på hur dina föräldrar e brukar dom snea när du träffar äldre killar? Isf säg inget och får dom veta nått e han ba en kompis 


   
SvaraCitera

nej inte konstig


   
SvaraCitera
sies
 sies

Haha, nej, ta det lugnt. Att det bara är 2 åldersskillnad är ingenting. Finns de som är 15 som är tillsammans med 25 åringar eller ännu äldre, och egentligen borde inte det va något problem heller. 

Har också en kompis som är tillsammans med en kille som är 9 år äldre än henne och honom gillar hennes föräldrar mycket. 


   
SvaraCitera

min kompis är ihop med en 19 åring och han är 17 hans föräldrar tycker om henne


   
SvaraCitera

Absolut inget konstigt med två års åldersskillnad. 


   
SvaraCitera
Listus

2 år är inget, skulle man tycka 2 år var konstigt är det ju jävla märkligt i mina ögon. 

Samt bara säga att du träffat någon och ålder behöver du ju inte om du inte vill säga direkt 🙂


   
SvaraCitera

2 år är den största åldersskillnaden man bör ha i den åldern enligt mig.


   
SvaraCitera

den skillnaden är socialt accepterad 


   
SvaraCitera

Aaabbbccc111:
Hej jag skulle vilja få era åsikter om att ha ett förhållande när det är lite åldersskillnad. Jag är 16 år och killen jag gillar är 2 år äldre, dvs 18, så därför undrar jag om ni tycker att åldersskillnaden är konstig??? Och hur stor ålderskillnad tycker ni är okej för en 16ånging?

bonusfråga,,, Hur skulle ni berätta om att ni träffar en kille för era föräldrar??

Vill traffa dej spruta sperman 


   
SvaraCitera

Ser inget konstigt i åldersskillnaden mellan er. Det blir dock konstigt om den ena är 14 och den andra 16. Eller när ålderstkillnaden är jättestor men om man älskar varandra så gör man. Men enligt mig ska åldersskillnaden vara max 20år (kanske lite till men inte mycket, upp till 25år isf) och 20år är ändå väldigt mycket.


   
SvaraCitera

Jimmy 69:

Vill traffa dej spruta sperman 

Anmäld.


   
SvaraCitera
Dedu
 Dedu

Öh 2 år är typ ingenting, håller på med en kille som är 5 år äldre och jag är också 16. Kärlek har inget med ålder att göra, förstår att det med vad föräldrarna ska tycka är oroande men försök


   
SvaraCitera