Aviseringar
Rensa alla

Åldersskillnad??


Ämnesstartare

Jag är 15 & träffat en kille som är 4 år äldre, alltså 19. Båda har väl ett intresse för varandra. Men jag tror min syster som är jämngammal som han inte tycker det är lika bra. För hon har många olika åsikter om människor & tycker väl inte om han.
Sedan hur ska jag förklara för min mamma att jag har träffat en kille och så vidare. 


   
Citera

Tycker inte man ska ha ett romantiskt förhållande om åldersskillnaden är mer än 3 år och en av personerna är under 18.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tillan030:
Jag är 15 & träffat en kille som är 4 år äldre, alltså 19. Båda har väl ett intresse för varandra. Men jag tror min syster som är jämngammal som han inte tycker det är lika bra. För hon har många olika åsikter om människor & tycker väl inte om han.
Sedan hur ska jag förklara för min mamma att jag har träffat en kille och så vidare. 

Vill även höra era åsikter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill även höra era åsikter


   
SvaraCitera

Åldersskillnaden är acceptabel enligt mig.

hur ska jag förklara för min mamma att jag har träffat en kille och så vidare.

Hur svårt kan det vara? Om hon frågar, bara berätta att du har träffat en kille.


   
SvaraCitera

Men altså är det en rent platonsk relation du pratar om eller knullar ni också?

Tillan030: Vill även höra era åsikter


   
SvaraCitera

Steeeekaren:
Men altså är det en rent platonsk relation du pratar om eller knullar ni också?

"Båda har väl ett intresse för varandra" med andra ord är det ett romantiskt förhållande.


   
SvaraCitera

Vrf ska din familj stoppa dig från o va med nån du tkr om? Sålänge du e glad borde dem oxå va d. Jag skulle ba här e min kille tyck om han elr nt:))


   
SvaraCitera

SthlmsBruden;)):
Vrf ska din familj stoppa dig från o va med nån du tkr om? Sålänge du e glad borde dem oxå va d. Jag skulle ba här e min kille tyck om han elr nt:))

haha låter som när jag berättade för mina föräldrar att jag är bi lev med det eller inte


   
SvaraCitera

fuck their opinion det är din glädje


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera