Aviseringar
Rensa alla

Åldersskillnad i förhållanden


Dumheter, finns inga gränser så länge de båda inblandade parterna vet vad de sysslar med.
Själv skulle jag dock ställa mig skeptisk till en 12-åring och en 17-åring. Men å andra sidan så ställer jag mig skeptisk till alla som är under 13 har "förhållanden", oavsett hur gammal den de har förhållandet med är. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns en regel som jag har hört

Dela din ålder med 2. Sedan lägg till 7, där går gränsen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När båda är vuxna så spelar det ingen roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ålderskillnaden på mitt är 5, så jag var nog inte jätteseriös.

Okej, bra. Tror dock att her sexmeister faktiskt var det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

her sexmeister f

Försökt tyda hans inlägg flera ggr. Inte det lättaste. [shake]


   
SvaraCitera

Kablash__:

3 år max!

haha mongo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Försökt tyda hans inlägg flera ggr. Inte det lättaste

Såg något liknande i en annan tråd. Ska passa på att ringa mina föräldrar också och meddela att deras över 20 år långa äktenskap är ett misstag, de var helt enkelt för unga och med för stor åldersskillnad när de träffades. Det kommer aldrig hålla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

de var helt enkelt för unga och med för stor åldersskillnad när de träffades. Det kommer aldrig hålla.

Mm, men det är för deras eget bästa. Stå på dig!!


   
SvaraCitera

mediakatt:

Ska passa på att ringa mina föräldrar också och meddela att deras över 20 år långa äktenskap är ett misstag, de var helt enkelt för unga och med för stor åldersskillnad när de träffades. Det kommer aldrig hålla.

:DDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det endast är sex vi snackar, så spelar det ingen större roll. De inblandade skall vara minst 20.

Snackar vi förhållande så känns det en aning weird när det skiljer mer än 15 år mellan paren. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Okej, bra. Tror dock att her sexmeister faktiskt var det.

Tror inte jag heller 😛

Luna Lovegood:

haha mongo

DUja :S


   
SvaraCitera

Kablash__:

DUja :S

Ät ris :S


   
SvaraCitera

Ålder spelar ingen roll alls sålänge alla är med på det. Kärleken är blind och alla får göra som dem villHjärta


   
SvaraCitera

Väldigt svårt att säga, faktiskt. Bryr mig egentligen inte så mycket då det är väääldigt olika hur man själv känner. Själv är jag snart 17 och vill helst ha en i samma ålder som mig, 2 år äldre max kanske. Sen har jag vänner som skulle kunna ha flera år äldre så ja:)

Har dock hört talats om en i min ålder som är/var tillsammans med en 40-åring.. och det känns väl lite äckligt kanske.. men, deras val ändå.. 🙂


   
SvaraCitera

Avregistrerad:
När båda är vuxna så spelar det ingen roll.

Precis som ^ skriver.
Dock så beror det mycket på mognad och vilka personer man talar om.


   
SvaraCitera