Aviseringar
Rensa alla

åldrar


Axelinaaas:

jag sa bara att det är tragiskt. Vad är ditt problem?

nae inget stör mig på dom fjollorna bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

nae inget stör mig på dom fjollorna bara

happ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är du säker

jaa..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

jaa..?

okok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyller 23 i sommar. Känner mig gammal...

Har fast arbete och lägenhet, varje vardag går ut på att knalla till jobbet och slita i 8h och sedan hem och på med mjukbrallor, göra mat, se någon serie sen gå och lägga sig...

Helgerna spenderas med att dricka lite öl på någon pub med antingen kollegor eller polare. Ingen vidare "fest" längre. Mer chill-dricka och äta något gött. 

Dumt att uppfinna hjulet en gång till, men lever ju i det :pPpPpPP


   
SvaraCitera

Gruvansson:
Fyller 23 i sommar. Känner mig gammal...

Har fast arbete och lägenhet, varje vardag går ut på att knalla till jobbet och slita i 8h och sedan hem och på med mjukbrallor, göra mat, se någon serie sen gå och lägga sig...

Helgerna spenderas med att dricka lite öl på någon pub med antingen kollegor eller polare. Ingen vidare "fest" längre. Mer chill-dricka och äta något gött. 

Dumt att uppfinna hjulet en gång till, men lever ju i det :pPpPpPP

precis så de är, alla som vill jobba istället för skola kommer ju ångra sig rätt snabbt haha, vardagen går segt, dock gött med semester 


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

För man är inget barn längre och förväntas kunna göra något med sitt liv. Det är tragiskt när man inte växer upp

Vad om man inte hade möjlighet att göra det som 19-åring? Man kanske var utfryst, deprimerad osv och då vill man väl ta igen det som 30-åring. 

Åldern är egentligen bara ett tal och det kommer du märka så fort du kommit ut i arbetslivet Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlomkålsPaprika:

Vad om man inte hade möjlighet att göra det som 19-åring? Man kanske var utfryst, deprimerad osv och då vill man väl ta igen det som 30-åring. 

Åldern är egentligen bara ett tal och det kommer du märka så fort du kommit ut i arbetslivet Mycket glad

det är fortfarande tragiskt, spelar ingen roll om omständigheterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvansson:
Fyller 23 i sommar. Känner mig gammal...

Har fast arbete och lägenhet, varje vardag går ut på att knalla till jobbet och slita i 8h och sedan hem och på med mjukbrallor, göra mat, se någon serie sen gå och lägga sig...

Helgerna spenderas med att dricka lite öl på någon pub med antingen kollegor eller polare. Ingen vidare "fest" längre. Mer chill-dricka och äta något gött. 

Dumt att uppfinna hjulet en gång till, men lever ju i det :pPpPpPP

drick lite vodka så blir de lite mera action


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
det är ju ganska targiskt när man är i 30:års åldern och forfarande super som om man var en 19 årig paradise hotel-deltagare 

men kanske gillar att supa ner sig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
det är ju ganska targiskt när man är i 30:års åldern och forfarande super som om man var en 19 årig paradise hotel-deltagare 

Tycker nästan det är det när man är 25 också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tycker ej det är tragiskt alls. 

Finns ju å andra sidan inget som ens heter normer i din värld så det kan ju ha med det att göra. Tror de allra flesta betraktar det axelinas beskrev som tragiskt för någon som är över 30. 


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

det är fortfarande tragiskt, spelar ingen roll om omständigheterna.

Antar att du inte känner så många 30-åringar då, men jag umgås iaf med sådana utan problem och det är nog väldigt liten skillnad på om man är 20 eller 30, däremot är det tragiskt om en 30 åring med barn bara tänker på att festa, fast samma gäller också 20- och 16-åringar i samma situation 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

men kanske gillar att supa ner sig 

alkis-varning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Tycker nästan det är det när man är 25 också...

jaa... det är ju redan då egentligen...


   
SvaraCitera