Aviseringar
Rensa alla

aldrig fått orgasm


Ämnesstartare

jag är tjej, 15 år och har onanerat sen jag var 13
men jag har aldrig fått orgasm. grejen är den att det är skönt och så men sen blir det typ.. obehagligt :S jag vet inte riktigt hur man ska beskriva.
men jag kommer aldrig och vill ju såklart det.. så är det någon som kan ge något tips?
kan det vara så att man inte kan få orgasm..?
jag är oskuld om det spelar in öh.
och när jag onanerar och aldrig kommer så känns det så konstigt att sluta för det känns... ja konstigt. alltså det känns konstigt där nere.. vet inte hur jag ska förklara.
kan ju tillägga att mina ben brukar börja skaka väldigt mycket också. det är då när det det kommer till det stadiet då det känns obehagligt nästan så jag måste sluta.

ehm ja, jag vet inte riktigt vilka svar jag är ute efter, men ja.. kanske någon som är med om samma sak? eller vet om det är något fel på mig eh. vad ska jag göra?

och säg inte att jag ska slappna av och inte fokusera så mycket på att komma. jag har verkligen testat det. men jag kommer alltså alltid till den punkten där det blir obehagligt.


   
Citera
Ämnesstartare

Oki.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag som kille har inget briljant tips kanske, men jag skulle kunna tänka mig att det kommer med åldern. har hört liknande saker några gånger och de tjejer som jag har hört om som haft samma problem, att de inte kmr alltså) har sagt att det kommer förr elr senare liksom.
u keep fighting girl!


   
SvaraCitera

lägg dig ned och slappna av, testa att inte vara bara på klitoris och tänk på något upphetsande. Benskakningen brukar väl vara för att du spänner dig och inte riktigt är upphetsad (så är det för mig iaf)...? Anyway. Ja, keep fighting!


   
SvaraCitera

Ungdomen6:

kan ju tillägga att mina ben brukar börja skaka väldigt mycket också. det är då när det det kommer till det stadiet då det känns obehagligt nästan så jag måste sluta.

det är då du ska fortsätta. [smile]
har för mig det är väääldigt ovanligt att man har nåt fysiskt fel som gör att man inte kan komma, det är iaf mycket vanligare att man har nån mental spärr eller bara är ovan, osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testa nån annan teknik, typ duschen eller något.


   
SvaraCitera

du har aids [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orgasmen kan väll uppfattas som obehaglig för vissa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orgasmen kan väll uppfattas som obehaglig för vissa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orgasmen kan väll uppfattas som obehaglig för vissa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

You need a boy to do it for you.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wtf, sorry för triple posterna.. [tard]


   
SvaraCitera

S3ON:

orgasmen kan väll uppfattas som obehaglig för vissa?

S3ON:

orgasmen kan väll uppfattas som obehaglig för vissa?

S3ON:

orgasmen kan väll uppfattas som obehaglig för vissa?

MEN SPAM [mad][mad]


   
SvaraCitera

S3ON:

orgasmen kan väll uppfattas som obehaglig för vissa?

S3ON:

orgasmen kan väll uppfattas som obehaglig för vissa?

S3ON:

orgasmen kan väll uppfattas som obehaglig för vissa?

MEN SPAM [mad][mad]


   
SvaraCitera

S3ON:

orgasmen kan väll uppfattas som obehaglig för vissa?

S3ON:

orgasmen kan väll uppfattas som obehaglig för vissa?

S3ON:

orgasmen kan väll uppfattas som obehaglig för vissa?

MEN SPAM [mad][mad]


   
SvaraCitera