Aviseringar
Rensa alla

ALDRIG FÅTT ORGASM


Ämnesstartare

Jag har rätt så mycket sex med min pojkvän men jag får aldrig orgasm. Inte heller när jag onanerar, vet inte vad jag blir kåt av... Tycker det är jättemysigt att ha sex men liksom, orgasm vore väl inte helt fel att prova? Tips?


   
Citera
Ämnesetiketter

hmm.. [confused]


   
SvaraCitera

stimulera din klitoris tills det händer något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur länge ska jag hålla på med det då? [confused]


   
SvaraCitera

12345677890:

ur länge ska jag hålla på med det då?

framtidstron är död:

tills det händer något.


   
SvaraCitera

Gör flera saker samtidigt som du tycker är skönt och sluta inte förens det hänt något.


   
SvaraCitera
Jakob

12345677890:

Jag har rätt så mycket sex med min pojkvän men jag får aldrig orgasm. Inte heller när jag onanerar, vet inte vad jag blir kåt av... Tycker det är jättemysigt att ha sex men liksom, orgasm vore väl inte helt fel att prova? Tips?

12345677890:

Jag har rätt så mycket sex med min pojkvän men jag får aldrig orgasm. Inte heller när jag onanerar, vet inte vad jag blir kåt av... Tycker det är jättemysigt att ha sex men liksom, orgasm vore väl inte helt fel att prova? Tips?


   
SvaraCitera

Jakob:

Jakob

Jakob:

Jakob


   
SvaraCitera
Jakob

hur gör du då? har du ingen fantasi att tänka på när du onanerar? smek dig över brösten, bröstvårtorna magen. hitta några ställen som känns sköna att smeka. smek på blygdläpparna, lätt och runt omkring ner till mellanården, upp till musen nudda vid klittoris, reta, inte rakt på bara runt omkring, för in ett finger, fukta det med saften och smek lätt på klitoris reta den samtidig kan du smeka dina bröst, nypa lite på bröstvårtan. prova dig fram och hitta till de erogena zoonerna på kroppen, de kan finnas var som helst. koncentrera dig inte bara på musen, men du ska smeka och reta de känsligaste ställena. det kan ta tid att lära känna din kropp. låt killen göra jobbet åt dig. vet han var klitoris finns. berätta var det känns skönast, annars blir det svårt för honom att veta hur han ska göra. känn på honom, på snoppen, titta på den och utforska varandras kroppar, det blir mycket roligare då och ni eggar upp varandra använd fantasin. ni behöver nödvändigtvis inte ligga i sängen. prova duschen, köksbordet, soffan. sex är så mycket mer än samlag, ut och in klart... nee, ta tid på er utforska varandra, det är upphetsande...[wink]


   
SvaraCitera

Borde val ändå finnas massa gamla trådar som berör detta?

On topic: prova att använda duschstrålen när du duschar.


   
SvaraCitera

12345677890:

vet inte vad jag blir kåt av...

Testa en tjej!

Eller kanske ett barn? Eller en hund eller en sko, vad vet jag.


   
SvaraCitera

12345677890:

hur länge ska jag hålla på med det då?

länge men tittar man på porr så bara flyger tiden förbi 🙂


   
SvaraCitera

Varför har du sex om du inte är kåt? Sen är det tyvärr rätt vanligt med kvinnor som inte kan få orgasm.


   
SvaraCitera

12345677890:

hur länge ska jag hålla på med det då?

beror på hur kåt du är. om du är jättekåt kanske 5 minuter räcker, om du inte är kåt alls och försöker tvinga fram en orgasm tar det kanske 30 minuter


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

om du inte är kåt alls och försöker tvinga fram en orgasm tar det kanske 30 minuter

Eller inte alls


   
SvaraCitera