Aviseringar
Rensa alla

Aldrig festat osv. Hjälp!


Ämnesstartare

Det e så att jag ska fylla 17 i sommar och har aldrig festat, krökat eller haft en flickvän :/
är lite nyfiken hur dt e att ex. festa och undrar bara hur ni började med att tex festa? =)


   
Citera
Ämnesstartare

Jag var runt din ålder när jag hade min första fylla. Det sög [bigsmile]


   
SvaraCitera

Esch, var dig själv och slappna av. [smile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sök trådar är nog den bästa idén, då löser sig det mesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Sök trådar är nog den bästa idén, då löser sig det mesta.

ok ska göra det 😮

die_pianistin_:

Esch, var dig själv och slappna av.

ok =)

fruitpunch:

Jag var runt din ålder när jag hade min första fylla. Det sög

haha låter ju skönt ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tegelsten:

krökat

? [tard]

tegelsten:

undrar bara hur ni började med att tex festa?

När jag började i ettan diskuterade vi en hel del i klassen och det kom fram att jag var den enda som inte varit full, så dem sa att de skulle supa mig under bordet nån gång. Sen gjorde dem det ett tag senare... Dock har jag aldrig varit på någon stor fest, bara små med max 10 pers.

Men to tell you the truth, så är det ganska lamt oftast... Sitter mycket hellre och lanar med ett gäng vänner!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok låter ju som att det e rätt lamt så här långt 🙂 är bara lite nere ibland för att dt känns som att jag missar något 😮


   
SvaraCitera

Jag började supa när jag var femton med mina kompisar. Det var askul i början tyckte jag, och tyckte även det var awewsome i tre år framåt. Nu börjar jag tröttna lite, men vad kan man göra liksom, finns inte så mycket annat än att gå ut på kvällarna. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp en flaska vodka, häv. Sen tar du första bästa fjortis, SÄTT PÅ![party]


   
SvaraCitera

tegelsten:

tex festa? =)

Det började med cigg. Sedan blev det lättöl. Starköl. Starksprit. Cannabis. E. Och nu sitter jag här med ett heroinmissbruk.

Vart gick det fel? VART GICK DET FEL??????!!!?!!


   
SvaraCitera

tegelsten:

ok låter ju som att det e rätt lamt så här långt 🙂 är bara lite nere ibland för att dt känns som att jag missar något 😮

Nej det är inte alls lamt, alkohol är en gudagåva!
Dricker inte dina kompisar eller varför har du inte provat? Annars är det väl bara att föreslå det för nån kompis eller hänga på nån i din klass som brukar dricka...


   
SvaraCitera

tegelsten:

17 i sommar och har aldrig festat

Du är inte ensam. Jag har sett många sånna här topics + att jag har det så där själv.
Skulle vara så sjukt kul att umgås med folk och bara supa som en galning, men jag vet ärligt inte varför det skulle vara så kul.


   
SvaraCitera

tegelsten:

är lite nyfiken hur dt e att ex. festa och undrar bara hur ni började med att tex festa? =)

på min 16års dag sa min bror att nu var det dags att supa lite. så alla hans kompisar kom, de satter mig vid ett bord och gav mig massa shots. när jag sen ställde mig upp typ däckade jag[y]

jag tkr de e kul o festa. ibland behöver man inte ens dricka, utan bara umgås me folket o dansa, ha kul[y]


   
SvaraCitera

Jag är snart 18, har aldrig varit full. Druckit en del dock [bigsmile] Men aldrig full. Inget konstigt med det. Tro inte att alkohol och flickvän håller ihop, ofta är det motsatsen.

die_pianistin_:

Esch, var dig själv och slappna av. [smile][love]

Quoted for truth [cheers]


   
SvaraCitera