Aviseringar
Rensa alla

Aldrig kåt, ingen sexlust, hjälp?


WhataHELL:

Ingenting alls? Exakt ingen skillnad, fick ingen lust, trots jag sket i att runka och sådant, exakt inget hände :O

Men dåså.


   
SvaraCitera

har 1 liknande problem
typ

har ingen lösning


   
SvaraCitera

WhataHELL:

Jo, tyvärr är det ju samma för mig, de verkar inte ha någon som helst kunskap om saker och ting? Så fort det är något, så är det typ "jag är inte så kompetent på det området.." nähä vad kan du då? Känns som all info om alla problem jag har haft, så är den enda som hjälpt mig, google typ? XD

Ja, antingen det eller klyschor som "Det ordnar sig bara du träffar den rätta", "Du måste tro på dig själv så ska du se att det ordnar sig" osv. 150 kr i sjön för "experter" som står chanslösa mot Google:s utbud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Ja, antingen det eller klyschor som "Det ordnar sig bara du träffar den rätta", "Du måste tro på dig själv så ska du se att det ordnar sig" osv. 150 kr i sjön för "experter" som står chanslösa mot Google:s utbud.

ahmen eller hur, låter ironiskt, men det är ju så?

Så ingen vet vad jag ska görA? 🙁


   
SvaraCitera

WhataHELL:

Så ingen vet vad jag ska görA? 🙁

Nä.

Annars finns ju begreppet "sexual anhedonia": http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_anhedonia

Några lirare med liknande problem startade ett forum för ett tag sedan: http://www.ejaculatoryanhedonia.com/

As sexual anhedonia is the source of considerable embarrassment among its sufferers, several treatment methods have been devised to help patients cope. Exploration of psychological factors is one method, which includes exploring past trauma, abuse, and prohibitions in the cultural and religious history of the person. Sex therapy might also be used as a way of helping a sufferer realign and examine his or her expectations of an orgasm. Contributing medical causes must also be ruled out and medications might have to be switched when appropriate. Additionally, blood testing might help determine levels of hormones and other things in the bloodstream that might inhibit pleasure. This condition can also be treated with drugs that increase dopamine, such as oxytocin, along with other drugs. In general, it is recommended that a combination of physiological and drug treatments should be used to treat the disorder.[5]

Jag är dock inte lika oroad för mitt läge längre. Så länge jag har lust och kan ha det mysigt spelar inte graden njutning så stor roll.


   
SvaraCitera

S3ON:

Är inte lust och vilja lite samma sak i detta sammanhang!?

Det är väl lite som att säga till en lam människa att den kan springa bara för att den vill det.

WhataHELL:

t runka och sådant,

WhataHELL:

testat och inte göra något sexuellt alls i 4 veckor

men hallå då har du ju lust, eller får du inte ut någonting av att runka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Jag är dock inte lika oroad för mitt läge längre. Så länge jag har lust och kan ha det mysigt spelar inte graden njutning så stor roll.

så du har lust alltså? Men du njuter inte rent fysiskt? Bara psykiskt typ? XD


   
SvaraCitera

WhataHELL:

så du har lust alltså? Men du njuter inte rent fysiskt? Bara psykiskt typ? XD

Ungefär. När jag tillfredsställer mig själv åstadkommer jag i alla fall i princip enbart psykisk njutning. Men det ligger nåt fysiskt över det psykiska, ändå... ungefär som när man kommer på att livet är underbart eller nåt och lyckas vidhålla den naiviteten i tre sekunder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Ungefär. När jag tillfredsställer mig själv åstadkommer jag i alla fall i princip enbart psykisk njutning. Men det ligger nåt fysiskt över det psykiska, ändå... ungefär som när man kommer på att livet är underbart eller nåt och lyckas vidhålla den naiviteten i tre sekunder.

Aha, förstår. För alltså om jag bara runkar på, så kan jag ju få utlösning, även om jag inte direkt har hårt stånd, visst den är lite större o styvare än slak, men är fortfarande rätt böjlig :O


   
SvaraCitera

WhataHELL:

För alltså om jag bara runkar på, så kan jag ju få utlösning, även om jag inte direkt har hårt stånd, visst den är lite större o styvare än slak, men är fortfarande rätt böjlig :O

Lite så här också. Brukar inte vara så ambitiös med upphetsningen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Lite så här också. Brukar inte vara så ambitiös med upphetsningen..

aha, förstår, nä jag vet fan inte vart jag ska vända mig lr göra :/ känns meningslöst att leva såhär :/


   
SvaraCitera

Äh. Skit i sex bara tills du får lust. Om du nu någonsin får lust. Försök hitta ett substitut. Du behöver inte vara singel för det. Finns massor som har sexlösa förhållanden.


   
SvaraCitera

Jobbigt när det förstör alla relationr [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Äh. Skit i sex bara tills du får lust. Om du nu någonsin får lust. Försök hitta ett substitut. Du behöver inte vara singel för det. Finns massor som har sexlösa förhållanden.

Jo visst, lätt att tänka så om man inte har mitt problem? Men jag tycker ju det är ett problem och det är ett problem för mig, jag vill ju lösa det?


   
SvaraCitera

WhataHELL:

Jag har i stort sett ALDRIG varit kåt. Då menar jag aldrig känt eller haft någon sexuell lust, varit sexuellt upphetsad, tänkt på sex, velat ha sex, kunnat få ordentligt stånd, kunna njuta av någon sexuell aktivitet, få orgasm osv. Det går bara inte, hur mycket jag än försökt.

WhataHELL:

Aha, förstår. För alltså om jag bara runkar på, så kan jag ju få utlösning, även om jag inte direkt har hårt stånd, visst den är lite större o styvare än slak, men är fortfarande rätt böjlig :O

[confused]


   
SvaraCitera