Aviseringar
Rensa alla

Aldrig kommit genom onani


lisa20088:

Vet bara inte riktigt hur, är fast 🙁

Bli mer kåt


   
SvaraCitera

horungen:

Bli mer kåt

Best shit evah 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

Bli mer kåt

Vette fan om jag kan bli mer kåt än vad jag redan är, kåt hela tiden ju :/


   
SvaraCitera

laundry7.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
laundry7.jpg

När den är full med vatten så kan vi la säga att så kåt är jag då va, torktumlare är inget för mig.


   
SvaraCitera

lisa20088: När den är full med vatten så kan vi la säga att så kåt är jag då va, torktumlare är inget för mig.

Har du aldrig konsumerat populärkultur människa? Det brukar ju vara en grej att tjejer sitter på tvättmaskinen när den kör centrifugeringen för att den vibrerar som ett as då och det skall tydligen vara bra för kärleksbäret. 

Sen om det är en my eller inte det kan jag inte svara på, är inte kvinna nog för det. Party


   
SvaraCitera

lisa20088:

Vette fan om jag kan bli mer kåt än vad jag redan är, kåt hela tiden ju :/

prova porr kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Har du aldrig konsumerat populärkultur människa? Det brukar ju vara en grej att tjejer sitter på tvättmaskinen när den kör centrifugeringen för att den vibrerar som ett as då och det skall tydligen vara bra för kärleksbäret. 

Sen om det är en my eller inte det kan jag inte svara på, är inte kvinna nog för det. Party

Hahahahah äsch vafan blir dyrt om jag ska sätta i en tvätt varje gång jag vill använda vibrationen XD

Attitydinkontinent:

prova porr kanske?

Upptäckt för längesedan glädjs lite mer utav sexnoveller men beror ju ioförsej på vilket slags porr man kollar på >_>


   
SvaraCitera

lisa20088: Hahahahah äsch vafan blir dyrt om jag ska sätta i en tvätt varje gång jag vill använda vibrationen XD

Är väl bara att anmäla dig själv som frivillig till att sköta allt tvättande i familjen. Då slår du dessutom två flugor i en smäll genom att samtidigt stiga i grad hos din/dina förälder/föräldrar genom att ta större ansvar hemma. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Är väl bara att anmäla dig själv som frivillig till att sköta allt tvättande i familjen. Då slår du dessutom två flugor i en smäll genom att samtidigt stiga i grad hos din/dina förälder/föräldrar genom att ta större ansvar hemma. Party

Äsch har ju mitt ägg ;3


   
SvaraCitera

Övning ger färdighet har jag hört


   
SvaraCitera

Vad menar du med att det blir svårt att fortsätta när klitoris blir känsligt? 

annars, bara fortsätt försöka, testa olika saker osv


   
SvaraCitera

duschen

pressa inte dig sj till att du måste komma för då kommer du inte komma, fokusera på att ha det skönt istället 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:
Övning ger färdighet har jag hört

Ja men jag känner mig fast är inte påhittig vet inte vad jag ska prova :/

Zerafina:
Vad menar du med att det blir svårt att fortsätta när klitoris blir känsligt? 

annars, bara fortsätt försöka, testa olika saker osv

Ja alltså den blir så känslig så är ju svårt att fortsätta ta på den för jag hoppar till när jag gör det. 

amsi:
duschen

pressa inte dig sj till att du måste komma för då kommer du inte komma, fokusera på att ha det skönt istället 

Ah kanske det som är problemet att jag tänker f ör mycket på det :/

FruLiten:
Vibrator.

Typ  http://www.martinshop.se/gulddildon-flickornas-favorit.html

Ah men då måste jag hitta till den butiken. Tycker det är pinsamt att prata med mamma om  det och vill inte fråga henne om hon kan köpa den på internet åt mig :/ Men tack ;D 


   
SvaraCitera