Aviseringar
Rensa alla

Aldrig mer


Ämnesstartare

För några dagar sedan fick jag veta att jag har klamydia. Det beskedet gjorde mig fullkomligt iskall. I två dagar har jag gått rundor med känslan av att befinna mig i en enda stor mardröm!
Det är så lätt att dömma folk som råkar ut för sådant här, och som inte skyddar sig. De flesta tycker förstås att man får skylla sig själv att man blivit smittad, om man är så dum att man inte använder kondom.
Det var i alla fall i de banorna jag tänkte förut.
Jag ansåg också att det bara var sådana som hade jättemånga olika partners, som kunde drabbas. Inte någon som jag! Så himla naivt av mig.
Jag har aldrig varit den som legat med massor. Dessutom har jag alltid varit så försiktig.
Men så kom den där kärleken in i mitt liv, och gjorde mig alldeles blind. Mitt förnuft försvann.
En enda gång. Ett enda misstag, och så är man där. Ibland är livet ganska så bra orättvist.

Använd kondom alla ni som inte är säkra på den ni är "tillsammans" med. Det tänker i alla fall jag göra i fortsättningen.

Tack för mig [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Men var det bra sex då? Det kanske var så bra att det var värt det! [tard]


   
SvaraCitera

KRAMAR SKA MAN GE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men oj. Vad är det? Antibiotika i två veckor så är det chill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men oj. Vad är det? Antibiotika i två veckor så är det chill?

Svar: Oj Vad är det?? Ja, folk som du får nog klamydia 187 gånger om, i sitt liv är jag rädd.Jadu, jag vet inte, jag ser väl inte riktigt lika LÄTT på det som du bara.


   
SvaraCitera

Ja har bara en sak att säga till dig

ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kärleken i ditt liv var ett ONS med klamydia.
Najs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är alla så oeriösa? Trevligt att skriva här, när alla verkar helt sjuka.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får skylla dig själv ändå [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker synd om dig, hoppas det löser sig. Kram.


   
SvaraCitera

levander:

Oj Vad är det?? Ja, folk som du får nog klamydia 187 gånger om, i sitt liv är jag rädd.Jadu, jag vet inte, jag ser väl inte riktigt lika LÄTT på det som du bara.

HAHHAHA men snälla, det går att bota. GÅR ATT BOTA. om du nu inte knullade killen för flera år sen, then your fucked.
men fortfarande, tagga ner, du har inte direkt någon dödlig sjukdom............ [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej men säger du verkligen det Unexpected ? Den har jag icke hört förut. Vad fyndigt [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackare 🙁


   
SvaraCitera

levander:

Varför är alla så oeriösa? Trevligt att skriva här, när alla verkar helt sjuka.[confused]

Välkommen till Ungdomar.se [smile]


   
SvaraCitera

Vad fan är grejjen?
Käka lite Antibiotika i 2 veckor så är det över.

Stronghold:

Kärleken i ditt liv var ett ONS med klamydia.

haha så jävla bra.


   
SvaraCitera