Aviseringar
Rensa alla

Åldsersskillnad


Ämnesstartare

Finns kanske ett dussin sådana här redan... Men okej, här slänger en tönt upp en till:

Vad säger ni om en åldersskillnad på en tjej och kille- där hon är 16 år och han 22?

[censur][love]


   
Citera
SLCD
 SLCD

Så länge alla inblandade är nöjda och glada så är det lite don't give a fuck över det hela.


   
SvaraCitera

ålder är bara en siffra och 6 år e inte så farligt tkr ja nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6 år är egentligen inte så mycket, men när den ena personen inte ens är myndig låter det som om han är lite konstig [cute]


   
SvaraCitera

äsch
löv is in the air
embrace it
but stay legal


   
SvaraCitera

Så länge ni trivs och mår bra med varann, respekterar varandras viljor och inte den ena utövar någon form av informell makt över den andra, så kör på.

Åldern spelar ingen roll.


   
SvaraCitera

Jag hade rynkat näsan om det varit någon bland mina vänner. Men hey its your life you live it your way osv.

ont: gör vad som känns bäst för dig. Bara ni respekterar varandra och det är ömsesidgt så go for it ;DDD


   
SvaraCitera

Känns det bra så är det väl inget att fundera på. Kör bara!


   
SvaraCitera

Kan han inte få nån i sin egen ålder?
Känns som att ett sådant förhålladne kan vara svårt att hålla ihop. Du är precis i början av gymnasiet, han har gått ur och förhoppningsvis börjat jobba. Vad har ni gemensamt?


   
SvaraCitera

lite för mycket i mina ögon

hade dock en tjej i min klass för som var 16 och var ihop med en 30 gubbe. äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CupidXx:

Jag hade rynkat näsan om det varit någon bland mina vänner. Men hey its your life you live it your way osv.

gör du redan på visningsbilden [rolleyes]

Nej, men seriöst så har inte mina föräldrar allt för mycket att säga till om... Mamma var 16 och pappa 24 när de träffades [blush]

Vad vi har gemensamt?
Mycket... Inte åldern dock [crazy]


   
SvaraCitera