Aviseringar
Rensa alla

ALEJANDRO


Ämnesstartare

dazed:

nej att säga det vore ju bara: trams

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trams e bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

trams e bra

Nja det vetifan, alltså ibland känner jag att min plats på um är lite som den som går omkring på ett julfirande och berusat berättar för dom små,gulliga barnen att tomten inte existerar, det är fan inte okej någonstans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nja det vetifan, alltså ibland känner jag att min plats på um är lite som den som går omkring på ett julfirande och berusat berättar för dom små,gulliga barnen att tomten inte existerar, det är fan inte okej någonstans

HAHAHA

alltså tycker du behövs... du o dina surgubbe kommentarer behövs.. du e en viktig del av um


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

alltså tycker du behövs... du o dina surgubbe kommentarer behövs.. du e en viktig del av um

ja det behövs väl en bajskorv i bålskålen, vet inte om jag orkar vara den i all evighet dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

ja det behövs väl en bajskorv i bålskålen, vet inte om jag orkar vara den i all evighet dock

men SLUTA

hatar ditt avregg snack mer än falukorv med ost och tomater i ugn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hatar ditt avregg snack mer än falukorv med ost och tomater i ugn

känner inte att jag får några kickar av skiten, är inte hatad nog för att det ska kunna bli underhållande och inte älskad nog för att jag ska kunna tro på att jag egentligen är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

känner inte att jag får några kickar av skiten, är inte hatad nog för att det ska kunna bli underhållande och inte älskad nog för att jag ska kunna tro på att jag egentligen är det

du är jätteälskad av mig? =) =) =) =) =) =) =) =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du är jätteälskad av mig? =) =) =) =) =) =) =) =)

du är för glad, gillande å trevlig i allmänhet för att det ska få tyngd, det blir som med hunden, tror inte på det även om jag kanske vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

du är för glad, gillande å trevlig i allmänhet för att det ska få tyngd, det blir som med hunden, tror inte på det även om jag kanske vill

ha ha ha tro mig

det är jag inte

tro på d!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj äör jag nog visste men tkr du e JÄTTE mkt så


   
SvaraCitera
zIGGE

BAMBI 20!!! TÄÄ BOYSX


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

BAMBI 20!!! TÄÄ BOYSX

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ha ha ha tro mig

det är jag inte

tro på d!!!!!!!!!!

Lounge fact:

oj äör jag nog visste men tkr du e JÄTTE mkt så

va?


   
SvaraCitera