Aviseringar
Rensa alla

Ålersgräns på att få köra bil


Ålderna spelar ingen roll men sen kan man försäkra dom på olika sätt. Men man får dock inte köpa en fabriksny ferrari om man inte har haft ngn innan.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

har inte valt

Precis, du blev det, varken du vill eller ej[wink][rolleyes]


   
SvaraCitera

Nej det stämmer givetvis inte! Är det din tioåriga storebror som lurat i dej detta?

Dock så får man inte köpa vissa Ferraris direkt från ÅF om man inte har haft en Ferrari innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Husaberg_motard:

Precis, du blev det, varken du vill eller ej[wink][rolleyes]

ahmen durråå


   
SvaraCitera

Däremot måste du ha ägt ett visst antal ferrari för att få köpa vissa nya modeller...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göteborgstrollet:

Däremot måste du ha ägt ett visst antal ferrari för att få köpa vissa nya modeller...

Är du seriös?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Är du seriös?

Kan vara för dom inte vill att fjollor ska bygga om dom och cpa utan att ta hand om dem istället....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Kan vara för dom inte vill att fjollor ska bygga om dom och cpa utan att ta hand om dem istället....

Okej. Jag trodde du tänkte om det hade något med kontrollen över bilen att göra.


   
SvaraCitera
zIGGE

Chryseus:

Om man köper en fabriksny Ferrari så finns det vissa regler, ja. Det är Ferrari som inte vill sälja till unga förare. Jag är inte stensäker på vilka reglerna är dock.

Jag var lite intresserad av att göra det en gång för ett år sen, och kollade upp det. Jag var ~19 då, och dom var tveksamma med att sälja en ny. Jag pratade med någon som representerade ferrari i sverige. Var hursomhelst inte så värst intresserad så jag slutade där. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Okej. Jag trodde du tänkte om det hade något med kontrollen över bilen att göra.

Mja kan det också vara säkert, tycker det borde vara en sån regel på USAbilar också. Min familj har en, ska man ha en liksom ska man fan ta hand om den och inte låta den bli solbränd och förstörd..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Min familj har en, ska man ha en liksom ska man fan ta hand om den och inte låta den bli solbränd och förstörd..

Är det inte så med alla bilar? Eller är USAbilar mer krävande för extra skötsel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Är det inte så med alla bilar? Eller är USAbilar mer krävande för extra skötsel?

Det är ju gamla jänkare liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Det är ju gamla jänkare liksom

Jaså du menade de gamla bilarna....
Det är en del underhåll på farsans gamla Volvo PV-63 också. En härlig gammal kärra[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Det är en del underhåll på farsans gamla Volvo PV-63 också. En härlig gammal kärra[bigsmile]

oh ja, det är bilar det. ja! tycker det är synd att endel rent ut sagt tar sönder de gamla bilarna..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

oh ja, det är bilar det. ja! tycker det är synd att endel rent ut sagt tar sönder de gamla bilarna..

Jag blir ganska sur när jag ser att någon byggt epor av bilarna. Det är så tragiskt[n]


   
SvaraCitera