Aviseringar
Rensa alla

Alesha hjärta Ceka92


Ämnesstartare

Har även ni fått detta underbart formulerade meddelande?

Hello Dear , My name is Alesha, i have a warm and friendly feelings as i saw your profile today ,so i decided to leave a massage for you. if it Touches you to be a friend you can write back in my email address (självcensur) so that i can send to you my pictures and tell you more about me. i believe we can start from here to know each other better. Hoping to read your reaply to my e-mail address above. Regards,from Alesha


   
Citera
Ämnesstartare

lol fått sånt liknande på mail men inte på pm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur hittar de ens hit? Har ej fått något från denne lyckligtvis. 


   
SvaraCitera
mynona

Ja, en gång. Jag tycker om dem. Det är som att få ett meddelande från en Pokemon


   
SvaraCitera

jag tror det. mitt svar var typ såhär (minns ej exakt):

"reti45o6745602rgek 3tvip3t  3t 3t

 43tijp35u9yu945y"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha ja, fast på facebook


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Ja, en gång. Jag tycker om dem. Det är som att få ett meddelande från en Pokemon

du har sagt det innan, och det är extremt träffande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Återigen: ANMÄL sådana här  PM så vi kan banna dem direkt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte ens trollen raggar på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Ja, en gång. Jag tycker om dem. Det är som att få ett meddelande från en Pokemon

haha du är on fire ikväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va fint Glad


   
SvaraCitera
seasaw

jo, fast min hette Mary


   
SvaraCitera
mynona

ceka92: du har sagt det innan, och det är extremt träffande.

jag håller fast vid den bedömningen och ser fram emot nästa pm i den här stilen från Kalesha-Christine from Zambwana eller likvärdigt nick

df rqp: haha du är on fire ikväll

för att jag yttrar personliga kommentarer snarare än endast intellektualiteter med korrekt språk? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
för att jag yttrar personliga kommentarer snarare än endast intellektualiteter med korrekt språk? 

just


   
SvaraCitera
mynona

df rqp: just

en fördel med Um 6.0:s nya design är att den får mig att ta hela sidan på mindre allvar, vilket gör att det man skriver inte tycks lika meningsfullt, vilket gör mig mer ohämmad än då den gamla designen fortfarande rådde


   
SvaraCitera