Aviseringar
Rensa alla

Alex och Jonas


Ämnesstartare

Varning för gaysex ^^

Det var en sval höstnatt i september, månens blå sken låg som en hinna över skogen och fick allt att kännas overkligt. I bakgrunden hördes dånande hiphop från ladan en bit bort, där folk dansade, söp och hånglade som galningar. Jag hade lämnat festen för bara några minuter sen, jag sprang därifrån och hela världen hade snurrat av alkohol och paniken som spreds inom mig, men nu började den fuktiga nattluften göra verkan och jag kunde tänka igen.

Jag satte mig på en sten och såg mig omkring. Ett par stod och hånglade mot väggen på ladan, ett tjejgäng från min skola satt och fnissade som tokiga och jag hörde hur någon spydde mellan träden.
Jag andades ut. Hur kunde jag vara så dum? Jag borde väl fattat att vi bara var kompisar. Vi hade ju känt varandra sen 4an, Alex och jag. Men jag kunde inte hindra mig. Jag hade kysst honom.
Det var inte ens tio minuter sen jag kysste honom, som jag älskade. Han hade ryggat tillbaka av förvåning och något jag identifierade som . Mina kinder blossade upp värre än någon sin innan och jag sprang allt vad jag hade därifrån.
Jag funderade på hur Alex egentligen hade reagerat och vad tjejerna som som vanligt flockades kring honom hade sagt. Jag hade varit kär i honom i ett par månader nu, ända sen jag insåg att jag var bög. Jag hade drömt om honom ända sen dess, hans svarta hår och gröna stora ögon, men jag hade aldrig visat det, aldrig vågat ens tänka tanken om att visa det. Förens nu.

Plötsligt kände jag en hand på axeln, jag ryckte till och vände mig om. Det var Alex.
”Hur är det med dig?”
Jag kunde inte fatta hur han, efter det som hänt, kunde bete sig precis som vanligt. Jag stirrade ner i marken.
Jag kunde inte förmå mig att säga något, jag bara satt där och skämdes.

”Det som hände där inne..” han satte sig på stenen innan han fortsatte: ”det var inget dåligt.”
Jag vände upp huvudet och mötte hans blick. Han log.

”Vad menar du?” sa jag och rynkade pannan.

”Jag menar, jag tycker om dig.”
Han makade sig närmare mig och la handen runt min midja. Han lutade sig mot mig, så jag kände hans bröstkorg mot min, kände hur han andades. Våra nästippar snuddade lätt vid varandra.

”Jag vill ha dig, Jonas. Hur har du kunnat undgå att se när jag inte kan släppa dig med blicken? När jag sitter på lektionerna och dagdrömmer om dig?? Du är så jävla vacker.”

Mitt huvud snurrade på nytt, men den här gången hade det inget med alkohol att göra. Alex var som en drog för mig och vid det här laget hade min hjärna fått kortslutning. Han såg mig i ögonen och en sekund senare möttes våra läppar i en lång och passionerad kyss. Mina händer grävde sig in i hans korpsvarta hår och drog honom mot mig. Jag kände hur hans bröstkorg hävdes allt snabbare mot min. Jag sköt honom bort från mig igen.

”Här kan vi ju inte vara kvar.” sa jag, min röst var hes och ansträngd.
”Det finns .. mhhmm..” Alex tog ett djupt andetag för att återfå talförmågan. ” Det finns ett gammalt övergivet torp bara hundra meter genom skogen.”
”Ska vi gå?” Jag kunde inte låta bli att le vid tanken av vad som just hade hänt och ännu mer, vad som skulle hända.

Vi gick under tystnad, med våra fingrar tätt sammanslingrade. Jag var fortfarande halvstyv.
När vi till sist var framme vid torpet stannade Alex en bit utanför dörren. Han flinade, tog tag i mitt läderbälte och drog mig intill sig så hårt att våra kroppar krockade med en hård stöt. Jag kände hur min bula började växa igen. Jag kysste honom djupt och krävande. Hans händer letade sig in innanför min tröja och smekte mina skuldror. Han såg på mig, och hans ögon var alldeles dimmiga av kåthet. Vi höll fortfarande om varandra när vi sakta makade oss närmre torpet.
När vi kom till dörren tryckte han upp mig mot den och våra kroppar pressades mot varandra. Hans bula mot min. Jag stönade högt, mot min vilja och kände hur han juckade till mot mig som svar. Nu var jag så kåt att jag knappt kunde vänta.
Vi stod där ett tag och bara kände hur upphetsade vi var. Sedan öppnade jag dörren med ena handen, utan att släppa Alex rygg. Han styrde oss rakt mot soffan som stod i ett hörn av det lilla rummet. Vi slängde oss ner i den. Alex överst. Nu slet han av mig tröjan. Han böjde sig och slöt munnen om min högra bröstvårta. Hans tunga målade små cirklar och jag kände hur bröstvårtan blev allt mer styv. Jag njöt och pressade mina höfter upp mot honom. Han släppte min bröstvårta för en sekund och stönade till.

Jag drog av honom hans tröja och granskade hans bara muskulösa överkropp. Så otrolig vacker. Jag kysste hans axlar och hals innan jag åter smakade på hans svullna fuktiga läppar. Mina händer smekte hans bula och kände hur hård han var under jeansen. Jag knäppte upp hans byxor och drog ner dom. Hans vita boxers satt perfekt på hans bruna kropp. Han följde mig och tog av mina byxor också.
Vi satte oss upp, jag satt i hans knä och vi juckade mot varandra, först plågsamt långsamt och sedan allt mer hårt och okontrollerat, men fortfarande synkat. Han stönade i takt och det gjorde mig galen. Jag ville mer än så. Jag ville ha hela hans bultande kuk i mig. Plötsligt avslutade han vårt torrjuckande, drog med lite krångel av mig mina kallingar och smekte min kuk ett par gånger innan han stannade till.

”Ahhmh.. får jag hm... knulla dig?” stönade han fram med mörk och hes röst.
Hela jag rös till av att höra hans kåta stämma. Jag kunde inte säga något, men det behövdes inte. Han stoppade ett finger i munnen och lät det sedan långsamt smeka runt mitt anus. Det kändes helt otroligt, för jag visste vad som inom kort skulle in där…

Vi kysstes och mina händer fattade tag runt hans kuk innanför kallingarna. Jag runkade honom retsamt sakta och han bet sig i läppen för at inte stöna högt, samtidigt som han förde in ett första finger i mitt anus. Han förde det in och ut. Mitt huvud flög bakåt i ett högt stön, Alex finger gjorde lite ont, men det var så sjukt skönt att det spelade ingen roll. Snart blev det två fingrar och sedan stannade han upp. Han tog bort min hand som fortfarande höll om hans kuk.
Sedan satte han kuken mot mitt anus och tryckte till hårt.
Jag skrek till, dels av smärta och dels av hur skönt det var. Han knullade mig hårt samtidigt som han runkade mig med ena handen. Båda njöt vi av det och vi stönade i takt. Jag la upp benen på hans rygg för att dra honom in ännu längre. Han försvann in i mig, ända till roten och han skrek till av stöten. Det gick snabbare och snabbare och jag kände att jag inte skulle kunna hålla mig mycket längre.

”Jag ahh.. kommer nu ..ahhm..”
Alex runkade min kuk snabbare och fortsatte knulla mig och våra läppar möttes igen. Vi kysstes men det blev mest stön.
Jag tappade fattningen och kom meden skrik, jag sprutade över Alex mage, samtidigt som jag kände hur han också kom och pumpade hela mig full. Jag var i himmelen för några sekunder. Alex föll ner på mig och kysste mig. Sen låg vi tysta och höll om varandra. Jag slöt mina ögon, detta var underbart. Efter ett tag så hörde jag Alex viska. Jag tror han trodde att jag sov. Han viskade: ”Jag älskar dig Jonas.”

Min första ^^ Kom med kritik, ni behöver dock inte påpeka stavfel och skit...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ingen som vill komentera? :/


   
SvaraCitera

Drakend:

Ingen som vill komentera? :/

Drakend:

Varning för gaysex ^^

Så långt hann jag innan jag sluta [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tyckte faktiskt den vra bra 🙂 men det vorde super om du kunde göra det lite längre^^ detaljeringen tyckte jag vara hyffsat bra.


   
SvaraCitera

Varför varna för gaysex när folk som skriver heterosex inte varnar för det. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Varför varna för gaysex när folk som skriver heterosex inte varnar för det.

Folk brukar inte lägga sånna här kommentarer på heteronoveller:

fade:

Drakend: Ingen som vill komentera? :/

Drakend: Varning för gaysex ^^

Så långt hann jag innan jag sluta

Därför... ^^


   
SvaraCitera

Drakend:

Därför... ^^

Därför att jag inte har den minsta lust att läsa om gaysex [smile]


   
SvaraCitera

Det perviga monstret inom mig säger åt mig att läsa den och tänka sig för att jag ska det.


   
SvaraCitera

Drakend:

Därför... ^^

Men de har ingen respekt för att folk inte vill läsa om heterosex, varför ska du då ha respekt för att de inte vill läsa gaysex? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Men de har ingen respekt för att folk inte vill läsa om heterosex, varför ska du då ha respekt för att de inte vill läsa gaysex?

Iförsig sant [cute]


   
SvaraCitera

Drakend:

Alex och Jonas

Sexigt [cute]

Bra att du inte beskriver karaktärernas utseende eller personlighet för mycket, då kan man själv bilda sig en sexig bild av hur dem är. Tycker också att du beskriver situationen och känslorna hos grabbarna chockerande bra för att vara tjej[surprised]

Dessutom skriver du med ett färgstark och lättläst språk, tummen upp från mig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y][blush][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Sexigt

Woohoo! Taack ^^ Vill bara påpeka att jag var 14 när jag skrev den (y) xD


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera