Aviseringar
Rensa alla

Alexandra "Kissie" Nilsson


Ämnesstartare

Nu ikväll postade "Kissie" ett inlägg om "feta" människor.
Hon skrev bland annat att om ens lår går i ihop är man fet. Att Alexandra provocerar är väl ingen nyhet, och det allmänna hatet mot henne ökar stadigt varje dag.
Men jag undrar, hur ser hon på sig själv? Hur kan människor i hennes närhet acceptera att hon skriver som hon gör i sin blogg?
Hon påstår själv att Alexandra och "Kissie" är två olika personer, men vad spelar det för roll om folk bara ser den sidan av henne som hon ger ut på internet?!!! Även om jag skulle träffa henne och inse att hon är en schysst person i verkligheten skulle jag ha hemskt svårt att acceptera henne! Hon har skrivit rasistiska inlägg, hon hackar ner på människor ständigt och hon skriver gång på gång saker som i allmänhet inte accepteras.
Och hur f*n kan hon vara så jävla dum att hon postar inlägg om människors utseende och vikt när hon vet hur många människor där ute som sitter med en redan störd kroppsuppfattning som kommer att ta åt sig och tro att det som står är sant? Det spelar ingen roll om det "bara" är provokation om det påverkar dem som läser det negativt.
Blir fruktansvärt förbannad och frustrerad eftersom det inte verkar som att någonting av det som hennes läsare skriver till henne verkar nå fram!! [sad]


   
Citera

hmm, ja


   
SvaraCitera

Det bästa man kan göra är väl att inte bry sig eller ge henne uppmärksamhet. Utan den är hon ingenting. Det är ju den hon lever på, ta bort det, och hon försvinner [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

Det är ju den hon lever på, ta bort det, och hon försvinner [zzz]

Ja, men jag menar, hur kan man vara så fruktansvärt elak utan att till synes bry sig?[cry]
Ska man skratta eller gråta åt henne? Fattar hon inte hur hennes inlägg faktiskt kan påverka andra människor?


   
SvaraCitera

Ack ja, hon lever drömmen. [sad]


   
SvaraCitera

skicka brevbomber.


   
SvaraCitera

Sluta läs då[shake]


   
SvaraCitera

Och det värsta är ju att med den här tråden bygger du ju på ett sätt på hennes varumärke. [shake]


   
SvaraCitera

Dead Art:

Det bästa man kan göra är väl att inte bry sig eller ge henne uppmärksamhet. Utan den är hon ingenting. Det är ju den hon lever på, ta bort det, och hon försvinner [zzz]

Fast de som är likadana och kroppsfixerade etc kommer ju alltid att hålla hennes blogg vid liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Sluta läs då

smart du är då [rolleyes]
det handlar ju inte om det, jag frågade hur hon moraliskt sett pallar med alla de elakheter som hon skriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Och det värsta är ju att med den här tråden bygger du ju på ett sätt på hennes varumärke.

Tror inte att hon är någon nyhet för dem som tar del av bloggvärlden.


   
SvaraCitera

hatsumi:

Tror inte att hon är någon nyhet för dem som tar del av bloggvärlden.

Nej men Coca Cola är ju också välkända för läskdrickar-publiken men vill/behöver ändå hela tiden bygga på sitt varumärke. [zzz]


   
SvaraCitera

hatsumi:

smart du är då

[blush]

hatsumi:

det handlar ju inte om det, jag frågade hur hon moraliskt sett pallar med alla de elakheter som hon skriver.

när såna som du läser det och kommenterar det så är det väl självklart hon fortsätter skriva så, inget hon tänker på så mycket skulle jag tro


   
SvaraCitera
Flash

Aldrig hört talas om henne.. är jag efterbliven då?


   
SvaraCitera

Flash:

Aldrig hört talas om henne.. är jag efterbliven då?

Kinda' [cute]
Fast du har ju samtidigt inte gått miste om något direkt.


   
SvaraCitera