Aviseringar
Rensa alla

Alice in Wonderland


Ämnesstartare

Tim burton och disney har släppt något nytt. Vad tycker ni om detta?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag vene, men jag såg den tecknade disneyversionen igår. Och spelade igenom American McGee's Alice för typ ett halvårsen[smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fast filurkatten var jätteful[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag LÄNGTAR! [love][love] ALLTID älskat alice i underlandet och nu ska tim burton göra en version, åååh! [love]

Fast Marilyn manson (brian warner) skulle ju göra en film typ en alice i underlandet-parodi var det snack om typ 06/07 (?) men det blev ju fan aldrig av 😐 men hade varit jävligt grymt iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvivlar på att den är bättre än den tecknade filmatiseringen, och Tim Burton är jävligt överreklamerad

Ok, såg klippet nu, fullkomligt vederstyggligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burton + Depp + Bonham Carter = Win


   
SvaraCitera

Tycker det känns rätt förutsägbart att de inblandade tar sig an projektet.

Hade varit mycket roligare om, som det skrevs tidigare, var marilyn manson som styrde projektet.

Sen går tim burton tillbaka till sina mindre skruvade grejer beetlejuice, pee wee´s big adventure eller sleepy hollow.

Depp kampanjar för onding i nästa batman.

Och bonham kryper tillbaka under stenen hon kom ifrån.


   
SvaraCitera

Tim burton + Johny depp
kan nästan inte bli bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså jag älskar ju burton, och depp och hbc i hans filmer, och jag älskar alice i underlandet också, men jag vet inte. [sad]


   
SvaraCitera
kachin

Ser fram emot den 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh guuuuuud, känner mig kåt


   
SvaraCitera

Hatar hans sånnadär filmer. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

Burton + Depp + Bonham Carter = Win

[love]


   
SvaraCitera
zIGGE

Miuuw:

Jag LÄNGTAR! ALLTID älskat alice i underlandet och nu ska tim burton göra en version, åååh!

gay [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

gay [tard]

Yes I am. [y]


   
SvaraCitera
zIGGE

Miuuw:

Yes I am.

Åh! Är det Alice i underlandet då hon kommer till ett slott, med talande kort (ur kortlekar) ? Och en talande tekanna :p Jag såg på den filmen som liten och älskade det!


   
SvaraCitera