Aviseringar
Rensa alla

alice in wonderland


Ämnesstartare

Verkar oförtjänt överhypad även om den säkert inte är kass [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg den på premiären den var fett najs gillade den den får 7.9 av 10.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh den vill jag se [sad]


   
SvaraCitera

ska se imorron. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska se den två gånger i veckan [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den var helt okej, men jag anser fortfarande Disney's tecknade version vara originalet. Det skulle ha varit en kass film om inte Helen Bonham Carter och Johnny Depp spelat mot varandra samt om filmen inte regisserats av Tim Burton. Alla var så extremt hypade hela tiden, dessutom försämrades bioupplevelsen av att något jävla knytt i form av en rödhårig emoflicka hoppade över sätet och satte sig bredvid mig mitt i filmen i strävan efter uppmärksamhet. Jävla Bergakungen.


   
SvaraCitera

Bästa filmen på länge, nästan bättre än Avatar 9 av 10 av mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den var jättebra.[bigcheers] Men det har alltid varit min favoritbok/film/saga, så det visste jag att den skulle vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den var bra, såg den i 3D [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trött på eskapism och tecknat, ge mig galen verklighet och galenskap med galenheter


   
SvaraCitera

Tyckte inte att den var så jättebra. Helt okej.
Anne Hathaway kändes jättefel och slutet blev alldeles för mycket gott mot ont - kändes lite väl Narnia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör 3D mycket för filmupplevelsen? Jag ska se filmen, någon gång..


   
SvaraCitera

Katten är ju bara för underbar, och Mr Depps dans mot slutet. Den måste jag lära mig, 8/10 får filmen av mig, mysig och trevlig!

SKÅL![bigcheers]


   
SvaraCitera

Det var den bästa filmen jag har sett någonsin! Kan inte komma på någon bättre iaf. Hade grymt höga förväntningar men den var precis som jag trodde. Freaking awesome! [bigsmile]
Se den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är: Besviken.


   
SvaraCitera