Aviseringar
Rensa alla

Alien Swarm & UM-steam-grupp


Åtta
Ämnesstartare

Ni får slå mig om ni tycker att detta går emot våra regler, men jag vill ändå passa på att promota UMs Steam-grupp (blev chockerad över att sådan inte redan fanns!). Jag tycker att det vore roligt om vi kunde anordna lite gemensamt spelande utav några vanliga spel.

Jag själv har börjat spela Alien Swarm en del under de senaste dagarna. Det är ett tredjepersons (typ top-down) actionspel som går ut på att i grupp om fyra döda en massa aliens och... Göra något... För att förhindra något... [cute] Man dödar aliens i alla fall.

Spelet är gratis och går att ladda ned via Steam. Vill ni vara med och spela med mig så är jag medlem i UMs steam-grupp. Visar det sig att det finns något intresse så kanske vi kan ordna någon mer formell "träff" där vi bestämmer ett spel och en tid där vi på något organiserat vis spelar tillsammans.


   
Citera

Det hade varit coolt. [surprised]


   
SvaraCitera

Är också medlem nu [cool]


   
SvaraCitera
smisk

Fanken, nu finns ju steam till mac, så nu har jag inte så stor anledning till att säga nej...

Edit: Så funkar det självklart inte på mac ändå [love]


   
SvaraCitera

ska fixa.[badgrin]


   
SvaraCitera

Är med men var fan hittar man det här alien swarm...


   
SvaraCitera

kör vi skype/vent också?[confused]


   
SvaraCitera

Fixar nu. [crazy] Var länge sedan jag gjorde något med steam öht. Förutom CS som spelas typ en dag om året.


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

örutom CS som spelas typ en dag om året.

Portal var gratis innan jöh[mad]


   
SvaraCitera

hemlig:

Portal var gratis innan jöh[mad]

Orkade aldrig pröva... Det verkade lame as hell. [blush]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Orkade aldrig pröva... Det verkade lame as hell. [blush]

PORTAL! är awesome[cool]


   
SvaraCitera

Ska fixa. Kanske. Förhoppningsvis.
Om det fungerar på den här datorn.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Jag, Sonecha och en vän till mig spelade just igenom några banor. Sonecha var rätt awesome. [blush]

hemlig:

kör vi skype/vent också?

I Alien Swarm finns inbyggd röstchatt, men om intresse finns för det så kan vi väl sätta upp en Ventrilo-server eller dylikt. Jag själv har dock inget större intresse för det.

hönzgoggel:

Är med men var fan hittar man det här alien swarm...

Anledningen till att du var spectator var för att jag, bartbes och Sonecha redan hade börjat en bana. Hade du väntat så hade du kommit med på nästa bana.


   
SvaraCitera

Hahah tobias in your face, jag är med [bigsmile].


   
SvaraCitera
zIGGE

Åtta:

Jag själv har börjat spela Alien Swarm en del under de senaste dagarna

HAHAHAHAH DET BÄSTA LAN LIRET SOM FINNS. Jag är på Åtta. Ska hitta um gruppen till helgen. (hahahah :c, är exhalterad nu)


   
SvaraCitera