Aviseringar
Rensa alla

Alingsås imorgon - vad ska vi hitta på?


kan folk sluta posta i detta cpforum, hatar färgen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Är ofta i lerum, bor nära. Vi kan inte åka dit emellan dock. Vilken pizzeria åsyftar du? capri? tycker de var grymma för typ 5 år sen, men har blivit stadigt sämre därefter.

Åh, vad trevligt! Har egentligen inga större erfarenheter av dessa städer då jag endast har skejtat där. Men jag minns Alingsås som en mysig liten stad med trevliga caféer, som sagt.

Om Capri ligger i närheten av ett mycket stort vackert och ståtligt hus, är det absolut Capri jag menar. Och det var just för fem år sedan jag åt där första gången.

Är det inte i Lerum det finns, eller i alla fall fanns, en ramp mitt i centrum?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Han är phett trevlig IRL. Fo shizzle.

Måste du gilla alla vidriga sepen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Måste du gilla alla vidriga sepen?

Jag vore inte jag om jag inte gjorde det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Jag vore inte jag om jag inte gjorde det!

du gillar iofs mig[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åt helvete med denna bakgrund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

du gillar iofs mig[blush]

Alltid!

Och ni som klagar, ge fan i att gå in i tråden då. Idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

Om Capri ligger i närheten av ett mycket stort vackert och ståtligt hus, är det absolut Capri jag menar. Och det var just för fem år sedan jag åt där första gången.

Tror vi tänker på samma! Uppför en lång, svängd backe? Åt där ibland i högstadiet, helt fantastisk pizza var det då. Det är fortfarande en bra pizzeria, men vet många bättre.

keybored:

Är det inte i Lerum det finns, eller i alla fall fanns, en ramp mitt i centrum?

Möjligt, men ingenting stort tror jag inte. Har inte tänkt på det iaf, skatear inte.


   
SvaraCitera

Alingsås - en mycket trevlig o mysig stad! Gillas mkt! Känd för sitt stora antal cafeer - nånstans mellan 25-29 st tror jag - rekommenderas starkt! " Ljus i Alingsås" går även nu 🙂 toppen!
Skatepark finns som sagt, och är promenadvänlig! Bra med matställen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

egyptologen


   
SvaraCitera