Aviseringar
Rensa alla

Alkohol, en drog?


Alkohol är en drog. Drug harms in the UK: a multicriteria decision analysis av David J Nutt, Leslie A King, Lawrence D Phillips, på uppdrag från Scientific Committee on Drugs kom fram till detta:

10603586_982917495068239_400598577382550

http://www.sg.unimaas.nl/_OLD/oudelezingen/dddsd.pdf


   
SvaraCitera

Flovonna:
Alkohol är en drog. 
Drug harms in the UK: a multicriteria decision analysis av David J Nutt, Leslie A King, Lawrence D Phillips, på uppdrag från Scientific Committee on Drugs kom fram till detta:

10603586_982917495068239_400598577382550

http://www.sg.unimaas.nl/_OLD/oudelezingen/dddsd.pdf


   
SvaraCitera

det tycker jag inte


   
SvaraCitera

ja d e d vad fan skulle det annars vara?? "en roli Dryck man bidde gla av" ?????


   
SvaraCitera

amsi:
ja d e d vad fan skulle det annars vara?? "en roli Dryck man bidde gla av" ?????

hej de e en vickti frågae sperma en drog?


   
SvaraCitera

Doop snogg:

hej de e en vickti frågae sperma en drog?

om den Gör du känner sig lyckli och spritter som Mani e svaret JA


   
SvaraCitera

amsi:

om den Gör du känner sig lyckli och spritter som Mani e svaret JA

<3
kann du rings mig


   
SvaraCitera

Doop snogg:

<3
kann du rings mig

har lektion och har bara gratis sms men kan gå ut och ta rast snart!!!


   
SvaraCitera

amsi:

har lektion och har bara gratis sms men kan gå ut och ta rast snart!!!

ok ska köpa litte droger på ica o så nu


   
SvaraCitera

Det dör fler människor av alkoholmissbruk i Sverige än vad det gör av alla andra droger tillsammans så det är väl klara papper för vad häxdrog eller djävulens drog som alkohol i realiteten är.  Arg

Jag tror att våld ute på offentlig plats som gator och torg och inne på restauranger och nöjesställen helt skulle försvinna om alkohol skulle försvinna. Likaså våld och övergrepp i hemmen.  Arg

Men nu ser vi konsekvenserna av det som alkoholnissarna har drivit igenom - ett FÖRSUPET FOLK.   Arg


   
SvaraCitera

tkr alkohol ska bytas ut nu de börjar bli gammalt 
de ska användas till att bevara gamla saker i t.ex döda djur o sånt


   
SvaraCitera

amsi: ja d e d vad fan skulle det annars vara?? "en roli Dryck man bidde gla av" ?????

men den e ju laglig ??


   
SvaraCitera

Schism:

men den e ju laglig ??

aa just det Tar tillbaks allt jag sa 


   
SvaraCitera

Schism:

men den e ju laglig ??

amsi:

aa just det Tar tillbaks allt jag sa 

Nja, alltså, alkohol är bland annat inte lagligt om man kör bil. Så helt laglig är den ju faktikst inte. Tumme upp

(Försöker starta intressant och givande diskussion där jag kommer vinna i slutändan.)
(Har redan innan gått igenom allt ni kan tänkas svara och kommit på smarta kontringar.)


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Nja, alltså, alkohol är bland annat inte lagligt om man kör bil. Så helt laglig är den ju faktikst inte. Tumme upp

(Försöker starta intressant och givande diskussion där jag kommer vinna i slutändan.)
(Har redan innan gått igenom allt ni kan tänkas svara och kommit på smarta kontringar.)

<3


   
SvaraCitera