Aviseringar
Rensa alla

alkohol för fösta gången..


Ämnesstartare

Första gången ska man inte komma ihåg, tänk på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Dränker du en tampong i säg, kosken, så kommer du nog inte må allt för bra.

Helt säker att det funkar så jävla bra då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Om man känner sig nödgad att fråga sådant här tycker jag inte att man borde dricka. [sad]

Du är säkert nykterist och är emot all form av konsumering av alkohol...? [cute]

postis_per:

menade ju inte att han skulle injicera allt ju[cute]

Givetvis [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Helt säker att det funkar så jävla bra då?

[y]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Du är säkert nykterist

Ja. [blush]

Jonnybravo91:

är emot all form av konsumering av alkohol...? [cute]

Skulle inte vilja påstå att jag är emot det, jag tycker bara det är onödigt och i många fall korkat. Jag har själv valt att inte dricka alkohol, vad andra gör bekommer mig inte särskilt mycket (såvida jag inte påverkas av det på ett sätt som besvärar mig). Folk får dricka om de vill, bara de inte spyr eller andas sin spritluktande andedräkt på mig.

Jag tycker dock inte att man ska dricka om man måste fråga något sådant här, då vet man uppenbarligen alldeles för lite om alkohol osv. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag tycker dock inte att man ska dricka om man måste fråga något sådant här, då vet man uppenbarligen alldeles för lite om alkohol osv. [no-no]

Hur ska man få veta något om man aldrig frågar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Helt säker att det funkar så jävla bra då?

Enligt slitz ska det fungera "sådääär bra". Att injicera däremot är sjukt bra. Bara det att gränsen mellan en perfekt fylla och alkoholförgiftning är lite väl nära.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Hur ska man få veta något om man aldrig frågar?

Jag vet inte. Det är väl sådant man bara vet. Man borde ju åtminstone veta att det är olika för alla och att allt beror på omständigheter osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag vet inte. Det är väl sådant man bara vet. Man borde ju åtminstone veta att det är olika för alla och att allt beror på omständigheter osv.

Du har aldrig mött en fjortis förstår jag? [wink]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Du har aldrig mött en fjortis förstår jag? [wink]

Jo, men jag blir lika förvånad varje gång. [sad] Vill sågärna tro att människor är vettigare än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jo, men jag blir lika förvånad varje gång. [sad] Vill sågärna tro att människor är vettigare än så.

Må det vara en humanist jag talar med? [cute] ÖPPNA ÖGONEN! [y]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Må det vara en humanist jag talar med? [cute] ÖPPNA ÖGONEN! [y]

Jag vet inte riktigt vad humanist innebär. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag har alltid undrat om man blir packad om man dränker en tampong i sprit och sätter in den i fittan[rolleyes]men jag har aldrig vågat testa[sad]tror inte d är så skönt med sprit där,känns som om d borde svida lite[sad]

Teh comeback!

Lowlife.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag vet inte riktigt vad humanist innebär. [blush]

I lätt benämning: Att man tror på allt gott i människan och menar att alla människor vill väl... [cute]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

I lätt benämning: Att man tror på allt gott i människan och menar att alla människor vill väl... [cute]

Njae. Inte riktigt. Lite kanske. Jag vill gärna tro det. [blush]


   
SvaraCitera