Aviseringar
Rensa alla

alkohol gör ingen nytta längre


Ämnesstartare

hur övertalar man en läkare om att skriva ut något starkare????


   
Citera
Ämnesstartare

finns inte mycket som är starkare än alkohol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vafan ni fattar la va jag menar va 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anti-deppresiva , ah du verkar inte må så bra man :/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

först måste du pröva allergimediciner och andra mer eller mindre verkningslösa preparat mot din ångest. därefter kanske du får ut riktig ångestmedicin, dvs knark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
först måste du pröva allergimediciner och andra mer eller mindre verkningslösa preparat mot din ångest. därefter kanske du får ut riktig ångestmedicin, dvs knark.

bättre att gå ut dirr på den svarta marknaden dåråå fast vill ju samtiidigt inte fastna i något tungt drogträsk....... 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

bättre att gå ut dirr på den svarta marknaden dåråå fast vill ju samtiidigt inte fastna i något tungt drogträsk....... 🙁 

har du sökt läkarhjälp för dina besvär ens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

har du sökt läkarhjälp för dina besvär ens?

nä. inte på 10 år. var ej nöjd med "hjälpen" p åden tiden och kommer med största sannolikhet inte bli igen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

bättre att gå ut dirr på den svarta marknaden dåråå fast vill ju samtiidigt inte fastna i något tungt drogträsk....... 🙁 

Du behöver nog knulla bort din ångest ist 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

nä. inte på 10 år. var ej nöjd med "hjälpen" p åden tiden och kommer med största sannolikhet inte bli igen..

nä men om du vill ha mediciner är det värt ett försök. kanske råkar du till och med på en bra samtalsterapeut eller vad det heter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Du behöver nog knulla bort din ångest ist 😉 

tror ja med 

df rqp: nä men om du vill ha mediciner är det värt ett försök. kanske råkar du till och med på en bra samtalsterapeut eller vad det heter.

mkt osannolikt. alla i den här delen utav landet är sådana som söker hjälp hos gud vettu 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
mkt osannolikt. alla i den här delen utav landet är sådana som söker hjälp hos gud vettu 

ok men såhär övertalar man läkare iaf tror jag:

säg inget om vilken medicin du önskar. visa ej att du kan någonting om mediciner, utöver att du har "hört om beroenderisken och förstår att det inte är att leka med" eller så. men smyg in det, gör det inte uppenbart taktiskt. ha tålamod. överdriv gärna din problematik och låt mer säker än vad du kanske är på hur du känner dig. använd stereotypa skildringar om det verkar lämpligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

ok men såhär övertalar man läkare iaf tror jag:

säg inget om vilken medicin du önskar. visa ej att du kan någonting om mediciner, utöver att du har "hört om beroenderisken och förstår att det inte är att leka med" eller så. men smyg in det, gör det inte uppenbart taktiskt. ha tålamod. överdriv gärna din problematik och låt mer säker än vad du kanske är på hur du känner dig. använd stereotypa skildringar om det verkar lämpligt.

ok tack, ska göra ett försök! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag har värst ångest så brukar jag sätta mig ensam på en vacker plats i naturen och bara sitta och lyssna in tystnaden och ta in alla sinnenas kontraster   , vet inte om det funkar på alla människor men vacker natur är väldigt ångest dämpande enligt mig då 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: När jag har värst ångest så brukar jag sätta mig ensam på en vacker plats i naturen och bara sitta och lyssna in tystnaden och ta in alla sinnenas kontraster   , vet inte om det funkar på alla människor men vacker natur är väldigt ångest dämpande enligt mig då 🙂

brukade hjälpa mig med, skog, mörker, tystnad och sprit.. Inte numera dock. 


   
SvaraCitera