Aviseringar
Rensa alla

Alkohol + magkatarr


Ämnesstartare

isola:

Låter ju rätt korkat att dricka när man mår dåligt i magen.

korkat eller inte, tänker inte låta bli att dricka bara för att jag råkar ha en mage som hatar mig


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

korkat eller inte, tänker inte låta bli att dricka bara för att jag råkar ha en mage som hatar mig

Vill också vara sådär naiiiv [cry] usch vad gammal jag känner mig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill också vara sådär naiiiv usch vad gammal jag känner mig

Vadå naiv? Jag tänker inte ta bort det viktigaste i mitt liv när maghelvetet redan har tvingat mig att sluta dricka kaffe och börja dricka te istället.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Vadå naiv? Jag tänker inte ta bort det viktigaste i mitt liv när maghelvetet redan har tvingat mig att sluta dricka kaffe och börja dricka te istället.

Den inställningen är ju lite naiv. Du och magen sitter ju ihop, så att det är ju dig själv du straffar.
Vänta tills det går över och drick sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Den inställningen är ju lite naiv. Du och magen sitter ju ihop, så att det är ju dig själv du straffar.
Vänta tills det går över och drick sen.

Det är på fredag, inte nu. Jag håller på att försöka läka genom att äta ris och fisk och kyckling (utan skinn omglol)


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Det är på fredag, inte nu. Jag håller på att försöka läka genom att äta ris och fisk och kyckling (utan skinn omglol)

Tror inte att jag haft sådant någon gång, krävs ingen medicin eller så för att det ska bli helt bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tror inte att jag haft sådant någon gång, krävs ingen medicin eller så för att det ska bli helt bra?

Jo, det finns medicin och jag tar det också men det fungerar inte om man inte ändrar på kosten och skit.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Jo, det finns medicin och jag tar det också men det fungerar inte om man inte ändrar på kosten och skit.

Om du blir helt besvärsfri av att byta kosten så gör det, i den mån det går iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Om du blir helt besvärsfri av att byta kosten så gör det, i den mån det går iaf

Det suger verkligen


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Det suger verkligen

Jo, men värre att vara glutenallergiker. Sjukt jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jo, men värre att vara glutenallergiker. Sjukt jobbigt.

Är du det?


   
SvaraCitera

spritdoppad tampong i armhålan.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Är du det?

Nä, men känner folk som är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nä, men känner folk som är.

Jag också, och laktosintolleranta. Men allt är relativt.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Jag också, och laktosintolleranta. Men allt är relativt.

Ja, och gluten slår det mesta inom "jobbighets"-kategorin när det gäller mat.
Att inte ens kunna använda samma kastruller som andra är jobbigare än att laga annorlunda mat. [no-no]


   
SvaraCitera