Aviseringar
Rensa alla

Alkohol + Neurol = effekt..?


Ämnesstartare

Nån som vet vad som händer om man blandar vodka med överdos av Neurol?

Jah, för dom som inte vet är Neurol ett receptfritt läkemedel som innehåller Valeriana. Själva grejen med tabletterna är att dom ska vara oronedsättande eller användas vid sömnproblem.


   
Citera
Ämnesstartare

Njurskador


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oOJoelOo:

Njurskador

jamen, det va ju inte så illa 🙂


   
SvaraCitera

Valeriana gör inte ett piss.


   
SvaraCitera

Det finns väl en viss risk att du spyr eller somnar, men varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Valeriana gör inte ett piss.

joru

Ad_Hoc:

Det finns väl en viss risk att du spyr eller somnar, men varför?

Nyfiken 🙂


   
SvaraCitera

xTpX:

joru

[crazy][crazy][crazy][crazy]

Eller jo, vänta, man blir ganska dålig i magen. Fast det beror nog snarare på laktosen.


   
SvaraCitera

du blir seg.
du dör ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Fast det beror nog snarare på laktosen

haha, vah? x3


   
SvaraCitera

Du får mindre skador av "riktigt" knark än du får av att blanda alkohol med läkemedel. Gör det inte. Du kommer inte att må bättre, du kommer inte att bli cool. Förmodligen så kommer folk tycka att du är löjlig och du kommer bara bli deprimerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

du dör ej

haha, det förstog väl jag oxå. ^^ det är inte precis det jag är ute efter heller.


   
SvaraCitera

xTpX:

haha, det förstog väl jag oxå. ^^ det är inte precis det jag är ute efter heller.

Sluta förstör din kropp och blanda en massa skit och använd riktiga droger istället då det är så jävla idiotiskt att ta en massa skit man intek an någonting om du kommer förstöra din kropp


   
SvaraCitera

xTpX:

haha, vah? x3

Det är laktos i tabletterna, fast nä, jag vet inte, det är nog valerianan. Smakar äckligt gör de också. Skitkul att flumma på typ [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Du får mindre skador av "riktigt" knark än du får av att blanda alkohol med läkemedel. Gör det inte. Du kommer inte att må bättre, du kommer inte att bli cool. Förmodligen så kommer folk tycka att du är löjlig och du kommer bara bli deprimerad.

jag är inte ute efter att vara cool eller liknande. varför jag gör som jag gör är min ensak. och egentligen så bryr jag mig inte om vad andra tycker, det ändrar inte mina planer eller åsikter.
Och deprimerad är jag redan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

du kommer förstöra din kropp

inte för att låta dryg eller nåt; men tror du seriöst att jag bryr mig? x3


   
SvaraCitera