Aviseringar
Rensa alla

Alkoholhistorier


Ämnesstartare

Här ska ni dela med era historier ni har sen fyllor :]

Det dummaste jag gjort på fyllan var nog när jag skulle klättra upp på en bro för att slippa gå runt den. Fanns metallstolpar staplade på varann bredvid bron, den var kanske 3meter hög. Skulle klättra upp där, en ölburk i ena handen och en mobil i andra, pratade med en kompis. Skulle hoppa över till bron, råkar kliva emellan två metallstolpar och ner for jag 😛 Har kvar ärr på benet men gjorde inte så ont just då, sen när jag hade sovit ruset av mig kom smärtan.

Annars är det att jag blir lätt förbannad på fyllan. Så om jag går på stan (brukar oftast supa på stan) och någon säger nått som jag uppfattar stötande börjar jag kaxa som fan. Som tur är har ingen tagit till våld mot mig än så länge.


   
Citera
Ämnesetiketter

Kissade en gång när jag var full.


   
SvaraCitera

När jag var full drack jag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

När jag var full drack jag

ojdå [blush]

Moderkakan:

Kissade en gång när jag var full.

Jag har kissat många gånger på fyllan, inte på mig dock 🙂

Fast en gång trillade jag baklänges precis när jag kissat klart (som tur var) 😮


   
SvaraCitera

HellMillan:

Jag har kissat många gånger på fyllan, inte på mig dock 🙂

Fett coolt. 🙂

HellMillan:

Fast en gång trillade jag baklänges precis när jag kissat klart (som tur var) 😮

Haha ja det var ju tur det. 😀


   
SvaraCitera

Jag har kissat bakom en nästan osynlig buske. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja just fan, en gång så var min kille fittig mot mig så då började jag gråta och skulle gå hem från stan. Vilade när jag hade gått upp över en bro och lutade mig mot räcket (grät fortfarande). Kommer det en snubbe och frågar om han ska ringa psyk. "ska du hoppa?" "ska jag skjutsa hem dig?" Vi stod säkert 10-15min och bara pratade, tillslut åkte han och jag fortsatte promenera hem (fortfarande gråtandes)

Jävligt omtänksamt av snubben, men lite smått irriterande x(


   
SvaraCitera

ja kom ihåg en gång då öppnade ja kolaburken me en sax, de va knasit [blush]


   
SvaraCitera

Tja, alkohol har inte tillfört mycket gott i mitt liv så att säga.

Värsta gången var nog när jag hade druckit svinstarkt rödvin (som jag hatar att dricka) och sprang in på en väns toalett och spydde. Det var släckt i taket så jag såg ingenting. Sedan när jag hade spytt klart tände jag och upptäckte att locket på toaletten hade varit nedfällt och all spyan var på golvet och på toan i stället [y] Fick panik och började med toapapper torka upp min rödvinsspya som var överallt, på golvet, på toan, på mig själv... mitt i detta allt rycker nån upp dörren och ser mig i denna avskyvärda förnedring [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera