Aviseringar
Rensa alla

Alkoholtolerans


Ämnesstartare

Jag har haft väldigt hög alkoholtolerans för min ålder/storlek men sen jag en kväll fick i mig alldeles för mycket och för första gången spydde (alkoholförgiftning) så kan jag knappt få i mig en droppe vin utan att få kväljningar eller spy.
Skadad förevigt? [shake]
Det är ju trots allt inte SÅÅÅ ovanligt att man spyr....


   
Citera

vet ej hur känslig du är
har du otur kan det ju hålla i sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vet ej hur känslig du är
har du otur kan det ju hålla i sig.

brukade ej vara känslig alls [sad] vill iaf kunna dricka ett glas vin på helgen men näää...


   
SvaraCitera

Äh, det är bra med låg alkoholtolerans. När min blir för hög så tar det hela kvällen att bli full så alla andra hinner tröttna. Sen är det dyrt också.


   
SvaraCitera

detär väl din kropps naturligasätt att säga "hörrö idiot minns du inte vad som hände sist, jag vill inte spy upp mina inre organ igen, tack"

vänj försiktigt. och en låg tolerans är svinbra, speciellt som student ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

vänj försiktigt. och en låg tolerans är svinbra, speciellt som student ju.

det betyder inte att jag blir snabbare full ju, utan att jag spyr innan jag blivit full. inte bra [mad]


   
SvaraCitera

Phrasedlvoe:

det betyder inte att jag blir snabbare full ju, utan att jag spyr innan jag blivit full. inte bra

Drick inte äcklig alkohol då


   
SvaraCitera

det går över.


   
SvaraCitera

kör en vit månad...blev själv alkoholförgiftad för länge länge länge sedan...men det går över!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

kör en vit månad...blev själv alkoholförgiftad för länge länge länge sedan...men det går över!

okej.. får väl pröva det [wink] tack för tipset


   
SvaraCitera