Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 16:04 Kan en människa som från föseln är blind drömma?Om den kan, vad drömmer den om tro?Discuss!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 16:06 Ja. Man kan ju drömma om ljud, smaker, lukter och känsloförnimmelser.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 16:07 Royalty:vad drömmer den om tro?att kunna se, lulululululull :PPpPpPP
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 16:07 isola:Fråga en blind.Finns ingen blind i närheten direkt.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 16:07 Sämst att inte ha nattliga eskapader, skulle begå suicid.
Ingemarsdotter Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 16:08 "Seende människor drömmer främst i svart-vita, ibland i färgade, visuella bilder, medan blinda människors drömmar utgörs av icke-visuella sinnesupplevelser såsom ljud-, berörings- och luktförnimmelser."Väldigt intressant att läsa om här Undrar däremot personer som haft syn och sedan blivit blinda av olika anledningar drömmer i bilder eller i sk icke-visuella sinnesupplevelser?
internet Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 16:08 för att va blind kärvs de att man inte har en hjärna så nej vad tror du alla blinda är dumma i huvet
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 16:17 Kråkslott:Ja. Man kan ju drömma om ljud, smaker, lukter och känsloförnimmelser.Ja,jo.. att jag inte tänkte på det internet:för att va blind kärvs de att man inte har en hjärna så nej vad tror du alla blinda är dumma i huvetFörstår precis.Ingemarsdotter:Väldigt intressant att läsa om härTack för länken, här ska läsas
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 16:36 Royalty:Kan en människa som från föseln är blind drömma?Ja det går superbra.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 16:43 Lounge fact:vilken cheezy rubrik, hahaja ellerhur
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 16:45 Royalty:ja ellerhur cheeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzÖÖÖÖÖÖÖÖööööööö
Macktorsken Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 17:08 Royalty:Om den kan, vad drömmer den om tro?Klart dom kan, dom kan inte se, men dom kan höra, känna. Det ger dom intryck som dom kan basera sina drömmar på. Dom drömmer som vi, fast dom hittar på former.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 17:20 Macktorsken:Klart dom kan, dom kan inte se, men dom kan höra, känna. Det ger dom intryck som dom kan basera sina drömmar på. Dom drömmer som vi, fast dom hittar på former.I see.
stereo total Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Sep 2010, 20:32 Djupare skit:Kan man heta Bo om man är hemlös?
Noak_ Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 18 Sep 2010, 02:42 Jag är blind på vänster öga. Jag drömmer bara halvt.
Miceparade M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 18 Sep 2010, 02:47 Noak_:Jag drömmer bara halvt.stereo total:Djupare skit: