Aviseringar
Rensa alla

Alla bör vi...


Ämnesstartare

Idoufe:

Alltså va? :c

Mm dom är ute på nätterna och häller vatten på väggarna så det blir snorhalt, allt för att stoppa dom otrognas julfiranden, och förövrigt varför tror du så många husdjur dör i sverige? jo det står i koranen att hamstrar är den store satan, läs politiskt inkorrektbloggen kvinna, vafan liksom. Vakna!

MVH: kommitén för nationellt uppvaknande å sexuell frustration


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

nuvarande kungens far?

Mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skyller på:

dazed_and_confused:

kvinna

ska nu konvertera till muslimhater nu när jag vet sanningen

mvh kvinna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

ska nu konvertera till muslimhater nu när jag vet sanningen

Välkommen in i vår volkgemeinschaft, du måste först göra inträdesprovet förstås, spränga globen, en byggnad som helt klart är ett förrädiskt hyllande av haga sofiamoskén. Båda är kupoler ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Välkommen in i vår volkgemeinschaft, du måste först göra inträdesprovet förstås, spränga globen, en byggnad som helt klart är ett förrädiskt hyllande av haga sofiamoskén. Båda är kupoler ju.

Ah, är lätt för mig pga

dazed_and_confused:

kvinna

och

dazed_and_confused:

blågul

ska genomföra detta och se till att muslim blir beskylld. Är ju lätt det med, när man handskas med sprängmedel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Välkommen in i vår volkgemeinschaft, du måste först göra inträdesprovet förstås, spränga globen, en byggnad som helt klart är ett förrädiskt hyllande av haga sofiamoskén. Båda är kupoler ju.

Ah, är lätt för mig pga

dazed_and_confused:

kvinna

och

dazed_and_confused:

blågul

ska genomföra detta och se till att muslim blir beskylld. Är ju lätt det med, när man handskas med sprängmedel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

ska genomföra detta och se till att muslim blir beskylld. Är ju lätt det med, när man handskas med sprängmedel.

det blir som reichstagsbranden all over again, hursomhelst sming årets manligare umare 2010 och statsminister 2014


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

det blir som reichstagsbranden all over again, hursomhelst sming årets manligare umare 2010 och statsminister 2014

Har redan röstat, varför började du ej med din propaganda innan för?????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Har redan röstat, varför började du ej med din propaganda innan för?????????

var inte med på att det började igår. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

var inte med på att det började igår.

Aww, sammanställde hela natten samt morgonen. Hade tom kunnat skriva "Sming" som enda nominerade på manliga!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

Dear Madame:

Gillar att folk ogillar mig så pass mycket att de nominerar mig. Det är bekräftelse!

Kakaoxo:

vem är du?

Idoufe:

Proteus:

Hmm, få se nu. Den reggade sig samma datum som soimpolite avreggade sig. Den lyssnar på symfonisk metal. Den är ogillad. Den tycks vara av kvinnligt kön.

Min gissning blir: soimpolite.

Åtta:

Amirite? Du skrev förut att soimpolite var tillbaka, men att du glömt bort hennes nya användarnamn. Gör din grej nu!


   
SvaraCitera
Åtta

Proteus:

Amirite?

Det vore ofantligt oprofessionellt och olämpligt av mig att avslöja att Dear Madame är f.d. soimpolite. Därför gör jag inte det.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det vore ofantligt oprofessionellt och olämpligt av mig att avslöja att Dear Madame är f.d. soimpolite. Därför gör jag inte det.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Hmm, få se nu. Den reggade sig samma datum som soimpolite avreggade sig. Den lyssnar på symfonisk metal. Den är ogillad. Den tycks vara av kvinnligt kön.

[love][love][love][love][love][love][love][love] du e nu min gud


   
SvaraCitera