Aviseringar
Rensa alla

Alla de intelligenta håller sig ur de stora diskussionerna


Ämnesstartare

Som jag uppfattar det är det bara en massa puckon med påhittade siffror eller siffror som är rätt i sak men oräknade. De intelligenta som faktiskt skulle kunna komma med kreativa lösningar för den ena sidan "Emot" eller "För" De har helt enkelt ingen åsikt över det hela. Visst kan förstå det eftersom många gånger förändras inget, inte för det bättre iaf. Och då är det enklare att ha stått som en neutral part för onödigt tjafs. Är jag den enda som märkt av det? 


   
Citera

wtf


   
SvaraCitera

what u smokin on bro


   
SvaraCitera

Pratar du om diskussioner på UM eller globala frågor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok sorry, jag är tydligen den enda som ser kioskmongon var och varannan dag som står för något och ska sprida ut det. Det är ju fanimej aldrig någon överstående intelligens nisse som står och talar eller så vidare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken: globala frågor?

Globalt


   
SvaraCitera

hur delaktig är du själv? hur många "intelligenta" uttalanden gör du?


   
SvaraCitera

amsi:
hur delaktig är du själv? hur många "intelligenta" uttalanden gör du?

2 st


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: hur delaktig är du själv? hur många "intelligenta" uttalanden gör du?

Allt från 0-2 st. Ne men helt ärligt bryr jag mig inte om de flesta "Stora" diskussionerna, sen så anser jag mig inte vara intelligent i den hösta benämningen av det, utan mer "erfaren", men man hade ju velat att folk som faktiskt spelar in i diskussionerna etc kunde hantera det på rätt sätt. Diskussioner gör ju att alla lider och de största pågår ju hela tiden. Ingen vinnare bara oändligt tjat. Folk väljer sidor och smutskastning överallt. Och man vet det sitter en intelligent "Person" på sidan av med bra argument etc etc


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Allt från 0-2 st. Ne men helt ärligt bryr jag mig inte om de flesta "Stora" diskussionerna, sen så anser jag mig inte vara intelligent i den hösta benämningen av det, utan mer "erfaren", men man hade ju velat att folk som faktiskt spelar in i diskussionerna etc kunde hantera det på rätt sätt. Diskussioner gör ju att alla lider och de största pågår ju hela tiden. Ingen vinnare bara oändligt tjat. Folk väljer sidor och smutskastning överallt. Och man vet det sitter en intelligent "Person" på sidan av med bra argument etc etc

du bryr dig uppenbarligen. aktivera dig. var skulle den intelligenta personen sitta, menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: du bryr dig uppenbarligen. aktivera dig. var skulle den intelligenta personen sitta, menar du?

Bryr mig inom begränsningen "Oändligt jobbigt att hamna i diskussioner med människor av dess slag" Smittar ju av sig på SVT Svenssons. 7billioner människor eller vafan, och det finns dom med IQ som bara knullar normen, vart fan är dom när det gäller samhället? Är min mening


   
SvaraCitera

Ja, det finns en hel del passiva intelligenta människor som inte bryr sig tillräckligt för att lägga sig i.


   
SvaraCitera

Eller inte vill hamna i rampljuset och få onödig uppmärksamhet


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Bryr mig inom begränsningen "Oändligt jobbigt att hamna i diskussioner med människor av dess slag" Smittar ju av sig på SVT Svenssons. 7billioner människor eller vafan, och det finns dom med IQ som bara knullar normen, vart fan är dom när det gäller samhället? Är min mening

Tardig


   
SvaraCitera

jag tror på detta:

Esouuhf.jpg


   
SvaraCitera