Aviseringar
Rensa alla

Alla dessa morgonprogram


Ämnesstartare

Det är så jobbigt att lyssna på radio tidigt på morgonen, alla är alltid jättekäcka och pratar högt å har sig. Man borde inte få vara så hurtig och glad i radio innan klockan åtta/halv nio på morgonen.

Skulle vilja ha ett program där programledarna pratar med låga och mysigt brummande röster så de låter minst lika trötta som jag känner mig, vill gärna ha mer musik än prat också. Det ska vara relativt stillsam musik som är snäll mot ens känsliga små öron, alltså utan massa dunkdunkdunk och skrän.

Vilka morgonprogram lyssnar ni på om ni lyssnar på radio och vill ni också att programledarna ska skippa den där koppen med det starka svarta kaffet på morgonen?


   
Citera
Ämnesstartare

p3 brukar vara bra typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är det enda jag orkar lyssna på, vet bara att Kodjo är med de andra vet jag inte vad de heter men de brukar låta helt ok tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

p3 brukar vara bra typ

Hjärtlös:

Det är det enda jag orkar lyssna på, vet bara att Kodjo är med de andra vet jag inte vad de heter men de brukar låta helt ok tycker jag.

Lyssnade på det i morse, kan vara lite väl stojigt tycker jag nog men ett utav de bättre programmen är det allt.

Mm jag gillar den där tjejen som har någon annan dialekt än de andra två, eller jag gillar hennes dialekt, är en sucker för vissa dialekter och den är i alla fall lite sådär småbonnig har jag för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Lyssnade på det i morse, kan vara lite väl stojigt tycker jag nog men ett utav de bättre programmen är det allt.

Ja, jag brukar ha lättare att gå till skolan med deras röster i mitt huvud. Annars blir det bara musik som jag valt själv.

nubbie:

Mm jag gillar den där tjejen som har någon annan dialekt än de andra två, eller jag gillar hennes dialekt, är en sucker för vissa dialekter och den är i alla fall lite sådär småbonnig har jag för mig.

Hmm.. jag vet inte riktigt vilken tjej du menar. Minns nog inte hur någon av dem låter. [blush] ELLER JO! HON!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det som är positivt med radioprogram är att slippa välja något själv, bara lyssna och insupa allt. För det mesta tas välbekanta ämnen upp så då krävs det inte särskilt stor tankekapacitet.

Mm, mina tankar om radio.
Hade jag haft orken och så tror jag att det hade varit kul att designa sitt egna radioprogram. Ha en spellista för varje dag och kunna önska en låt när som helst, för ibland får jag en melodimask i hjärnan och då måste jag lyssna på den låten.

Jag skulle också säga som du att det vore mysigt med lite mer dämpade lugna röster. Men inte för lugnt för då skulle det bli svårt att vakna till och jobbigt att lämna hemmet. Så om de började lite lugnare och sedan byggde upp samtalet till något lite vildare vore perfekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, jag brukar ha lättare att gå till skolan med deras röster i mitt huvud. Annars blir det bara musik som jag valt själv.

Slog mig nu att jag måste skaffa en ny mp3, har inte haft en på längelänge och jag har ingen mobil att använda till sådant heller. Blir så tråkigt när man ska åka eller gå långt utan musik.

Men ja, när man är lite piggare är det väldans trevligt med morgonprogram tycker jag. Då orkar man lyssna ordentligt på det de säger, ibland tar de ju upp väldigt intressanta och vettiga saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Slog mig nu att jag måste skaffa en ny mp3, har inte haft en på längelänge och jag har ingen mobil att använda till sådant heller. Blir så tråkigt när man ska åka eller gå långt utan musik.

Ja, jag kan inte fokusera alls utan något ljud i mina öron. Har musik i stort sätt hela tiden. Det blev helt kaos när jag inte kunde hitta mina hörlurar en dag..

nubbie:

Men ja, när man är lite piggare är det väldans trevligt med morgonprogram tycker jag. Då orkar man lyssna ordentligt på det de säger, ibland tar de ju upp väldigt intressanta och vettiga saker.

Ja, och är det något man vill veta mer om och tycker är intressant så kan man bli på bättre humör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, jag kan inte fokusera alls utan något ljud i mina öron. Har musik i stort sätt hela tiden. Det blev helt kaos när jag inte kunde hitta mina hörlurar en dag..

Usch då. Var så förut men nu har jag vant mig vid bristen på musik när jag är ute någonstans, hemma har jag alltid musik på dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Usch då. Var så förut men nu har jag vant mig vid bristen på musik när jag är ute någonstans, hemma har jag alltid musik på dock.

Vad bra!
Åh jag är så dsidkfhdjkflösdksfjs MELODIFESTIVALKVÄLL snart!!!! Ser fram emot mkt mktm kt
(Ok det är 2 veckor kvar ungefär men hoppas jag känner så nästa vecka med)

Ska förresten posta ditt brev idag, det tog lite tid att få iväg det minsann..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Åh jag är så dsidkfhdjkflösdksfjs MELODIFESTIVALKVÄLL snart!!!! Ser fram emot mkt mktm kt
(Ok det är 2 veckor kvar ungefär men hoppas jag känner så nästa vecka med)

Tihi. Jag också, bara en och en halv vecka kvar ju, drygt! Tänker få dig att känna så igen om det skulle gå över. Upptäckte förövrigt igår att man kan ha sånt där glitterlim, som man egentligen har på papper, runt ögonen [cute][blush]

Hjärtlös:

Ska förresten posta ditt brev idag, det tog lite tid att få iväg det minsann..

Gör fortfarande inget!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Tihi. Jag också, bara en och en halv vecka kvar ju, drygt! Tänker få dig att känna så igen om det skulle gå över. Upptäckte förövrigt igår att man kan ha sånt där glitterlim, som man egentligen har på papper, runt ögonen

Hallå jag kan ta med mig mina stjärnor! Har hur många som helst!! I silver, guld och glitter. Har även ögonfranslim då och det är nog bättre för huden.
Men ja, fint med glitterlim. [love]

nubbie:

Gör fortfarande inget!

Ser brevet ligga där ensamt liksom, gör litegrann. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Mm jag gillar den där tjejen som har någon annan dialekt än de andra två

Hanna - värmländska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Hallå jag kan ta med mig mina stjärnor! Har hur många som helst!! I silver, guld och glitter. Har även ögonfranslim då och det är nog bättre för huden.
Men ja, fint med glitterlim.

Ja, gör det! Ta med allt!! Mm, så jättebra är det kanske inte men jag känner åtminstone inte av det trots att jag haft på det ett tag.

Hjärtlös:

Ser brevet ligga där ensamt liksom, gör litegrann.

Haha, åh jag vet hur det ser ut, känns lite sorgligt på något vis [sad].

Nachac:

Hanna - värmländska.

Justja, tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ja, gör det! Ta med allt!! Mm, så jättebra är det kanske inte men jag känner åtminstone inte av det trots att jag haft på det ett tag.

Mm alla ska ha stjärnor.. men kanske inte vill ta med mig alla för de ramlar ut överallt. Vet du att jag har hittat stjärnor i min säng, på mina ben, på hela golvet, överallt.. Mest förvånande var på benet när jag tog av mig byxorna. [shake][blush] Tar med mig jättemånga iaf!!!

nubbie:

Haha, åh jag vet hur det ser ut, känns lite sorgligt på något vis .

Ja.. vemodigt. Ska snart gå iväg till postlådan, kan ta en promenad efteråt också. Tror jag behöver det, jag får såna kickar hela tiden att jag vill klättra på väggarna. Men det är bättre än att sitta och stirra in i väggen eller rakt ut i luften.


   
SvaraCitera