Aviseringar
Rensa alla

Alla dessa morgonprogram


Ämnesstartare

Hjärtlös:

Mm alla ska ha stjärnor.. men kanske inte vill ta med mig alla för de ramlar ut överallt. Vet du att jag har hittat stjärnor i min säng, på mina ben, på hela golvet, överallt.. Mest förvånande var på benet när jag tog av mig byxorna. Tar med mig jättemånga iaf!!!

Uh, känns som att det borde stickas jättemycket om man har stjärnor i sängen. Ungefär som när det hamnar smulor där eller så.

Hjärtlös:

Ja.. vemodigt. Ska snart gå iväg till postlådan, kan ta en promenad efteråt också. Tror jag behöver det, jag får såna kickar hela tiden att jag vill klättra på väggarna. Men det är bättre än att sitta och stirra in i väggen eller rakt ut i luften.

Ja när man känner ett sug efter att röra på sig ska man göra det. Ska själv pallra mig ned och bygga lite efter att jag har ätit lunch, vill inte sitta stilla och skapa avtryck i fåtöljen längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Uh, känns som att det borde stickas jättemycket om man har stjärnor i sängen. Ungefär som när det hamnar smulor där eller så.

Nä de är ministjärnor (3-5 mm typ) som gömmer sig och de sticks inte.
fast kan finnas smulor i min säng också.. det är inte förbjudet att äta kex eller sånt här. Jag och min syster brukar äta massor onyttigt och kolla på film i min säng. [blush]

nubbie:

Ja när man känner ett sug efter att röra på sig ska man göra det. Ska själv pallra mig ned och bygga lite efter att jag har ätit lunch, vill inte sitta stilla och skapa avtryck i fåtöljen längre.

Vad ska du bygga? Det kanske blir fina avtryck i fåtöljen. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Nä de är ministjärnor (3-5 mm typ) som gömmer sig och de sticks inte.
fast kan finnas smulor i min säng också.. det är inte förbjudet att äta kex eller sånt här. Jag och min syster brukar äta massor onyttigt och kolla på film i min säng.

Ah men dåså! Mm, i min också [sad] har jättesvårt för smulor och annat sånt i sängen men envisas med att äta frukost där, knäckebröd och sånt. Försöker alltid sitta vid fotändan men de hamnar ju överallt ändå så måste man borsta bort allt.

Hjärtlös:

Vad ska du bygga? Det kanske blir fina avtryck i fåtöljen.

Håller på med ett nytt nattduksbord! Det jag har är så dåligt.

Haha, ja kanske det, rumpavtryck [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

har jättesvårt för smulor och annat sånt i sängen men envisas med att äta frukost där, knäckebröd och sånt. Försöker alltid sitta vid fotändan men de hamnar ju överallt ändå så måste man borsta bort allt.

Det är bekvämast att äta i sängen men tråkigt att borsta bort smulor. Knäcke är gott men det är nog det jobbigaste som går att äta. [sad]

nubbie:

Håller på med ett nytt nattduksbord! Det jag har är så dåligt.

Haha, ja kanske det, rumpavtryck

Vad nice att du gör ett själv, händigt. Har du kommit långt eller precis börjat?

Ett hjärta i fåtöljen [love]


   
SvaraCitera

ring p1.


   
SvaraCitera
seasaw

nubbie:

Skulle vilja ha ett program där programledarna pratar med låga och mysigt brummande röster så de låter minst lika trötta som jag känner mig

[love]

Hjärtlös:

Hade jag haft orken och så tror jag att det hade varit kul att designa sitt egna radioprogram

podcasts är ju trendigt nu, testa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ p1 eller p1 kanske är något. Själv gillar jag Jonas och Anton på rockklassiker, tycker dom har schysst flow i snacket å verkar jävligt sköna, jag borde inte gilla dom men jag gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:

podcasts är ju trendigt nu, testa?

Hur då? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Det är bekvämast att äta i sängen men tråkigt att borsta bort smulor. Knäcke är gott men det är nog det jobbigaste som går att äta.

Jo det knastrar rätt mycket i huvudet och så hör man inte vad folk säger när man tuggar, men det gör inget, är ju asgott. Leksands vanliga knäcke eller Wasas kuddknäcke ska man ha, åh [love]

Hjärtlös:

Vad nice att du gör ett själv, händigt. Har du kommit långt eller precis börjat?

Har kommit ganska långt nu, nästan alla delar förutom lådan är fixade och målade. Ska sätta ihop lådan i morgon och måla den samt sätta ihop de delar som är färdiga, dvs ben, ram och själva bordsskivan. Justja, ska göra ett hyllplan också.

tevepro:

ring p1.

Och föreslå ett nytt program?

dazed:

Typ p1 eller p1 kanske är något. Själv gillar jag Jonas och Anton på rockklassiker, tycker dom har schysst flow i snacket å verkar jävligt sköna, jag borde inte gilla dom men jag gör det.

Men P1 spelar väl inte så mycket musik? Det är väl mest prat har jag för mig, lyssnar nästan aldrig på P1.

Ja Rockklassiker är en bra kanal, har inte hört något särskilt program dock, kanske ska kolla upp det då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Men P1 spelar väl inte så mycket musik? Det är väl mest prat har jag för mig, lyssnar nästan aldrig på P1.

Nej, möjligen om typ Palme är skjuten att dom spelar någon truddeluttjävel

nubbie:

Ja Rockklassiker är en bra kanal, har inte hört något särskilt program dock, kanske ska kolla upp det då.

Det där är ett ganska skönt morgonproam, inte finkultur på något vis men


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nej, möjligen om typ Palme är skjuten att dom spelar någon truddeluttjävel

Hah, mord + ordet truddeluttjävel får det att verka positivt, "tjoho han dog!! [love][love]" typ.


   
SvaraCitera
Lounge

älskar nyhetsmorgon

brukar ej lyssna på radio

kollar på the voice ibland på tv men kan få totaldamp på d på morgonen när d skriker och har sig eller daniel paris är med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

kollar på the voice ibland på tv men kan få totaldamp på d på morgonen när d skriker och har sig eller daniel paris är med

Åh fy satan, brukade vakna till The Voice förut, det var hemskt. Vem sjutton vill lyssna på de där pladdrande uppe-i-gasen-pojkarna + Josefin med hennes gälla stämma tidigt på morgonen? Vem vill göra det öht, usch.

Men ja, nyhetsmorgon är trevligt, påminner lite om myssemester och sommar på Gotland pga tittar alltid på det när jag är där.


   
SvaraCitera
seasaw

Hjärtlös:

Hur då?

ja alltså, jag vet inte riktigt än själv, men har bekanta som sysslar med podcasts till vardags och jag ska när jag har ork&tid ta reda på mer pga vill också prova göra podcasts [blush]


   
SvaraCitera
Lounge

nubbie:

em sjutton vill lyssna på de där pladdrande uppe-i-gasen-pojkarna + Josefin med hennes gälla stämma tidigt på morgonen? Vem vill göra det öht, usch.

tror d är teenagers

men josefin är ersatt nu


   
SvaraCitera