Aviseringar
Rensa alla

Alla fjortisar på UM är så jävla roliga med deras fotoalbum


Ämnesstartare

Varför fotar man bilder på blad, löv och gräs? Och träd? Har ni aldrig sett dessa saker förut?

Sånt händer när man sitter hemma hela dagen och chattar med andra, att när man går ut så ser man natur och tar bilder för att man aldrig sett det innan.

Att man är fjortis betyder inte att man är vän med naturen.


   
Citera
Ämnesstartare

tycker det är bättre än de som attentionwhorar sig, löv är vackert

fittidiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stör mig mer på fjortisarna som lägger upp 10 egobilder på sig själva och använder UM som ett bilddagboken 2.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Russian roulette:

tycker det är bättre än de som attentionwhorar sig, löv är vackert

fittidiot

Jag får mothugg! Jag ser att en fjortis stigit fram som känner sig mäkta påhoppad, lugna ner dig nu lilla dam, börja inte rivas nu! Här skall vi vara vänliga mot varandra, även mot sådana lite dummare (fjortisar) som du skall vi vara snäääälla mot, så ja lilla sak var inte ledsen! Awww! Känner medlidande med dig, klappar *huvud*.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demerol:

Stör mig mer på fjortisarna som lägger upp 10 egobilder på sig själva och använder UM som ett bilddagboken 2.

Fjortisar gör en massa sjuka saker, det du nämner är också ett.

Det borde finnas någon diagnos för fjortisbeteendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Jag får mothugg! Jag ser att en fjortis stigit fram som känner sig mäkta påhoppad, lugna ner dig nu lilla dam, börja inte rivas nu! Här skall vi vara vänliga mot varandra, även mot sådana lite dummare (fjortisar) som du skall vi vara snäääälla mot, så ja lilla sak var inte ledsen! Awww!

Tycker inte om när retarderade människor skriver en sådan lång text men ändå inte lyckas få fram någonting ägande eller roligt, du suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Russian roulette:

Tycker inte om när retarderade människor skriver en sådan lång text men ändå inte lyckas få fram någonting ägande eller roligt, du suger.

Åh neeej! Var inte ledsen lille vän! Jag ser hur du lider, snälla för min skull var inte ledsen, börja inte gråta nu, åh nej! Vad har jag gjort, fy fan.

Var inte ledsen, jag märker hur upprörd du är din extraordinära fjortispucko!

Oj där kom den ja, igen.

Lång text? Roflmao.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stör mig mer som gnäller på vad folk gör i sina fotoalbum. Gillar du det inte? Skit i att kolla då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Låt dem leva, balla frisinniga varelser. (Du röstade på detta alternativ)

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Stör mig mer som gnäller på vad folk gör i sina fotoalbum. Gillar du det inte? Skit i att kolla då.

Jag har märkt det. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Låt dem leva, balla frisinniga varelser.

mmmm [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Åh neeej! Var inte ledsen lille vän! Jag ser hur du lider, snälla för min skull var inte ledsen, börja inte gråta nu, åh nej! Vad har jag gjort, fy fan.

Var inte ledsen, jag märker hur upprörd du är din extraordinära fjortispucko!

Oj där kom den ja, igen.

Lång text? Roflmao.

"Ok"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Jag får stånd/och blir kåt av fjortisar (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

CommanderKoko:

Jag får stånd/och blir kåt av fjortisar (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Langa lite nick på fjortisar man bör se över som nybliven registrerad! [bigcheers]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

CommanderKoko:

Jag brukar sätta satsen i ögonen på fjortisar (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera