Aviseringar
Rensa alla

Alla frågor om gay sex/ aktiviteter


Ämnesstartare

Heej ja e en kille på 15 år som tror ja e bög. Jag har sovit äver hos min kompis flera gånger och dom senaste kanske 10 gångerna så har han knullat mej, jag tar alltid, suger alltid och gör allting bara för att han säger att om inte han tar (jag knullar honom, han suger mej eller runkar mej) så är inte han bög 😛 Vad tror ni , tyckker ni att jag är normal ?


   
Citera

[zzz][zzz]


   
SvaraCitera

[y]

PJvataer.jpg


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera

spiceyboy:

an säger att om inte han tar (jag knullar honom, han suger mej eller runkar mej) så är inte han bög

Vafan. har han hört det av Cartman eller? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spiceyboy:

Vad tror ni , tyckker ni att jag är normal ?

Normal tror jag väl.

Men bög, helt klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sweetbarnet:

Normal tror jag väl.

Men bög, helt klart.

Motsägelse. [smile]


   
SvaraCitera

spiceyboy:

tyckker ni att jag är normal ?

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

[y]

haha, chahca!!


   
SvaraCitera

spiceyboy:

Vad tror ni , tyckker ni att jag är normal ?

Du verkar ganska normal.. Dock verkar din polare ganska korkad. Om han tänder på att ha sex med dig som är kille spelar det ingen roll om han suger kuk eller inte. Grabben blir ju uppenbarligen sexuellt upphetsad av killar, dvs han är homo eller bisexuell.


   
SvaraCitera

Haha jag känner igen mig så vääl. Det känns som om du beskriver exakt hur jag hade det när jag var i din ålder.

2 klasskompisar som fattade tyckte för den sexuella och spännande njutningen. I början var det nästan exakt som för dig, att man själv tog emot och motparten skyllde på något. Lite längre in i sexförhållandet så tog det fart. Vi gjorde mer, och turades om så att båda fick njuta. Vad jag vet om snubben idag så tror jag han är straigth? [confused]

Har aldrig snackat med honom om detta på äldre år. Men har aldrig sett honom tillsammans med nån kille, utan han har alltid haft tjejer.

Så på frågan om du är normal, så kan jag säga att du är HELT normal.
Det är förmodligen din kompis också. Fast för honom så kanske er relation enbart var "sexuell". En spännande sak att testa och villkorslös njutning. Det enda säkra är väl att fråga honom och be honom om ett ärligt svar. Men var inte säker på att få ett svar, sånt kan sitta djupt.

PÖSS!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera