Aviseringar
Rensa alla

Alla furries, titta hit!


Lulle2003:
Kanske det, men jag är stark... Jag klarar mig bättre utan någon flock eller vänner...

Du skrev nyss att du är stark, men nu skrev du att du är svag enbart för att hålla med Ford the Fox


   
SvaraCitera

Nope, jag är faktiskt svag, seriöst... man blir väl inte stark utav att sitta framför en dator varje dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lulle2003:
Nope, jag är faktiskt svag, seriöst... man blir väl inte stark utav att sitta framför en dator varje dag?

*kram* jag gillar svaga personer ;3


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

*kram* jag gillar svaga personer ;3

*kram* ;3


   
SvaraCitera

Såg denna tråden nu och måste bara säga. Kan inte alla få vara vad fan man vill även om det verkar ologiskt för vissa? Om jag vill vara en attackhelikopter så får jag vara det. Asså själv så tycker jag att man bara är människa och det könet man är född med är den man är. Fast om någon annan tänker annorlunda så låter jag den vara det. Hjälper inte alls att säga emot. 


   
SvaraCitera

Jag är en pussycat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hobrick:
Såg denna tråden nu och måste bara säga. Kan inte alla få vara vad fan man vill även om det verkar ologiskt för vissa? Om jag vill vara en attackhelikopter så får jag vara det. Asså själv så tycker jag att man bara är människa och det könet man är född med är den man är. Fast om någon annan tänker annorlunda så låter jag den vara det. Hjälper inte alls att säga emot. 

HjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera

En lättsam bris en midsommaraftonskväll


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6 furries som har svarat på pollen ;O


   
SvaraCitera