Aviseringar
Rensa alla

Alla har såna här problem men aja


Ämnesstartare

Jag tycker om en kille i min klass. Jag har tyckt om honom sen typ i april 2019 så det är ganska länge. Han kollar på mig typ hela tiden och gör ögonkontakt med mig, han försöker prata extra högt eller skratta extra högt för att få min uppmärksamhet och så har han sagt en gång att jag ser snygg ut, så jag är ganska säker på att han tycker om mig men vill bara få a second opinion så jag är lite mer säker på om jag ska berätta för honom eller inte.


   
Citera
Ämnesetiketter

man brukar säga att de framgångsrika tagar risker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, ok. Livet är kort.


   
SvaraCitera

Du har ju öppet mål på honom


   
SvaraCitera

fast var försiktig. han går ju i din klass, sabbar du det sabbar du för dig själv


   
SvaraCitera

Go for it


   
SvaraCitera

Tycker du borde gå för det, jag var kär i en kille i klassen sen 8an till 9an, men vad kunde jag göra? Jag är själv kille och inte så troligt att jag skulle säga något eftersom han hade flickvän också... antog att han inte var bi eller så, men vad kunde jag veta egentligen? Två år hade jag ögonen öppna för honom.


   
SvaraCitera

han verkar ha intresse för sig med, så go for it


   
SvaraCitera

Jag skulle nog inte gjort det, ifall du inte vet om han verkligen gillar dig. Är du säker på att han försöker få din uppmärksamhet och inte från någon annan eller från allmänheten? Vissa älskar att få uppmärksamhet från tjejer, inte för att han gillar dem, utan för att han gillar uppmärksamheten. Försök och lista ut ifall han verkligen gillar dig, eller bara ''go for it''... men om han inte gillar dig på det sättet blir det sjukt stelt.

Det finns t.ex en kille i min klass som säger att tjejer är ''fina'', ''snygga'' osv hela tiden, därför kanske han inte bara säger det till dig, men vad vet jag.


   
SvaraCitera