Aviseringar
Rensa alla

Alla hatar mig


Ämnesstartare

Ingen gillar mig, alla tittar snett och en kärring kallade mig jävla idiot när jag satt mig brevid henne på en bänk vid perrongen. Antingen e jag riktigt jävla ful, eller så är ja skapad för att va hatad. Tack gud för att alla hatar mig, till och med mina föräldrar hatar mig. Mitt liv kommer bara bli skit, känns som livet på gatan står närmare än någonsin och att chansen att jag kommer leva ett lyckligt liv är ½ på 1000. Vet inte vad jag ska göra jag kan inte de där med att plugga får huvudvärk av det, men jag orkar annat som är jobbigt för kroppen typ gymma eller jobba o sånt.. Så är inte lat, bara född med en störd hjärna.[n]

Livet suger rätt hårt, jag har 2 kompisar typ resten är bara "kompisar"


   
Citera

okej, vad vill du att vi ska göra?


   
SvaraCitera

klaga inte du har fan kompisar.
men vet hur det käns[n]


   
SvaraCitera

Alla hatar mig också. Eller inte alla, men alla som haft oturen att träffa mig, kanske inte hatar men känner ett starkt förakt. Om alla hatade mig skulle jag känna mig lite smickrad över att spela så stor roll i allas liv, coolt lixom [cool]


   
SvaraCitera

Börja lyssna på broder daniel då får du tröst + popsheyer kommer vilja ha dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha, to bad for you.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bolly:

Alla hatar mig också. Eller inte alla, men alla som haft oturen att träffa mig, kanske inte hatar men känner ett starkt förakt. Om alla hatade mig skulle jag känna mig lite smickrad över att spela så stor roll i allas liv, coolt lixom [cool]

vf skulle de va smickrande, man vill ju inte vara hatad,[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin15:

vf skulle de va smickrande, man vill ju inte vara hatad,[confused]

JHAHA,GET A LIFE DUDE


   
SvaraCitera

Bifoga en bild så kan jag avgöra ifall du är ful eller ej.


   
SvaraCitera

robin15:

vf skulle de va smickrande, man vill ju inte vara hatad,[confused]

För att man vill spela roll. För att jag vill spela roll. Och det är lättare att få någon att hata än att älska. Men jag har lärt mig min läxa XD


   
SvaraCitera
Tyrael

enhimmelskdrog:

okej, vad vill du att vi ska göra?

thats dry dude


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

människor är elaka, på internet i vanliga livet, öevrallt. bara elaka elaka elaka

mo tmig också, jag försöker hitta bra skaer i livet som jag mår bra av. fast dem skaerna försvinner rätt bra. menjag har lite saker att vara glad för.

men pma mig om du vill snacka, gör inget dumt.
<3


   
SvaraCitera

Människan är idiotisk, lär dig och vänj dig.


   
SvaraCitera

Är du han som uppfann årets citat?
Han some liten?


   
SvaraCitera

Herr Luver:

Börja lyssna på broder daniel då får du tröst + popsheyer kommer vilja ha dig.

vet hur d er


   
SvaraCitera