Aviseringar
Rensa alla

Alla hjärtans dag present till flickvän


Ämnesstartare

Jag och min flickvän ska spendera alla hjärtans dag tillsammans hos henne. Vi ska inte göra något speciellt utan bara mysa och kolla film. Grejen är att ja inte har någon aning vad ja ska köpa för alla hjärtans dag present. Vad tycker ni är rimligt att köpa för present om man varit tillsammans i snart 1 månad? Kan tilläga att ja är 17 och hon 16.


   
Citera

föreslår något hon uppskattar


   
SvaraCitera

maxii95:

. Vad tycker ni är rimligt att köpa för present om man varit tillsammans i snart 1 månad?

köp en cupcake eller nåt


   
SvaraCitera

kanske bör förtydliga att jag är seriös. en månad är kort tid och du behöver inte ge henne något som hon kommer ha kvar eller så. en bakelse eller nåt ba. jag skulle iallafall uppskatta det [crazy]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

cupcake

+ blomma


   
SvaraCitera

choklad. Det ska jag ge trots ett års förhållande, orka köpa saker för att bevisa att man tycker om den andre.


   
SvaraCitera

ingen jävla blomma


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

ingen jävla blomma


   
SvaraCitera

Flickvänner är för töntar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

+ blomma

hahah du skulle ju aldrig köpa det till en tjej[crazy]


   
SvaraCitera
höna

ditt hjärta i en box


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom du ska vara hos henne passar en ask choklad och rosor alldeles utmärkt. Det gillar alla tjejer hur smörigt och cliché det än låter.

Annars är parfym alltid ett uppskattat val, då vet hon att du tagit dig tid för hennes skull. Eftersom ni ska se film och mysa kan du ta med hennes favoritgodis och dryck. Du kan även ge henne massage etc.

Något fint smycke, halsband/armband osv är grymt uppskattat. Valen är oändliga : )


   
SvaraCitera

Hazyla:

ask choklad och rosor

Hade garvat ihjäl mig om någon fick för sig att ge mig en hjärtformad chokladask. Ingen som känner mig skulle få för sig att ge mig det. Med detta vill jag säga att personen ifråga

maxii95:

.

bör veta själv vad hon gillar.

Tanken på rosor ger mig också en känsla av obehag. Just för att det är för smörigt och kliché. Dessutom varför ge någon något som håller i en dag och sedan börjar dö?

I och för sig har jag fått rosor en gång för ett x antal år sedan. Som tur var så var det på blombud så han slapp se mitt obekväma ansiktsuttryck.


   
SvaraCitera
höna

your dick in a box??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Tanken på rosor ger mig också en känsla av obehag. Just för att det är för smörigt och kliché. Dessutom varför ge någon något som håller i en dag och sedan börjar dö?

Ibland måste man bara fånga dagen. Varför gå upp varje morgon när man ändå ska gå och lägga sig på kvällen/natten igen? Självklart tycker inte alla om detta, men de jag gett rosor har skinit upp rejält. Men det är såklart olika från person till person 🙂

Har vid flera alla hjärtans dagar "bara" bjudit på middag, god dryck, massage och massa mys med stor succé. Men denna tråd handlar icke om mig utan om att han behövde råd och det gav jag han. Touché!


   
SvaraCitera